سفر به سپارده توسط گروه فری راید

تعداد ۱۹ نفر از دوچرخه سواران عزیز و پرتلاش استان قزوین طی ۲ روز توانستند تا سپارده استان مازندران و از توابع شهرستان رامسر رکاب بزنند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، این گروه سفر خود را در تاریخ 28 خرداد به سرپرستی وحید محمدی آغاز و طی دو روز به برنامه خود پایان دهند .
بنا به گفته یکی از افراد شرکت کننده در این برنامه مفرح ورزشی؛ از رازمیان تا هیر هوا بسیار شرجی و از گردنه ویار تا سپارده هوا لذت بخش و نسبتاخنک و البته دلچسب بوده است . 


برنامه اجراء شده :
در روز اول، رکاب زنی از گردنه گدوک تا رازمیان- هیرویار و شب را در منطقه سپارده استراحت و صبح روز دوم پس از صرف صبحانه تا رحیم اباد رودسر رکاب زدند .
✔چنین برنامه هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام گرونایی می تواند در افزایش روحیه و ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین افزایش ضریب امنیتی بدن و مقابله با این ویروس منحوس مثمر ثمر باشد .
با امید مشاهده چنین برنامه های شاد و مفرح از سایر گروه های ورزشی و دوچرخه سواران عزیز و فعال استان قزوین و شادی و تندرستی شما مخاطبان عزیز .
✔یادآور می گردد طی هفته گذشته ۴ گروه از رکاب زنان استان توانستند همراه با دوچرخه به مناطق دیگری از استان مازندران سفر نمایند .