پیام تسلیت فدراسیون دوچرخه‌سواری در پی حمله تروریستی حرم شاه چراغ

فدراسیون دوچرخه‌سواری با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاه‌چراغ را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، فدراسیون دوچرخه‌سواری  حملهبه حرم مطهر شاه‌چراغ را یک جنایت آشکار علیه بشریت دانست.

در متن این بیانیه آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد ناامنی در کشور بوده است و حرکت‌های روزهای اخیر که با هدایت عوامل استکبار جهانی در داخل و تبلیغات جریان رسانه‌ای دشمن صورت گرفته هیچ هدفی به جز ناامن کردن کشور ندارد، این شرایط به تکفیری‌ها این جسارت و فرصت را داده است که از این فضای مغشوش استفاده کرده و شکست‌های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت را جبران کند.

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی توسط جریان ساخته دست آمریکا در اقدامی کور و ناجوانمردانه باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان مظلوم و داغدار کردن جامعه ایرانی شدند. حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ نشان‌دهنده خوی وحشی این جربان تکفیری است که قتل انسان‌های بی‌گناه و زن‌ها و کودکان را جایز می‌شمارد و استکبار جهانی با تقویت و حمایت از آنان ضمن ایجاد اختلاف مذهبی در بین مسلمانان، چهره اسلام را در جهان به عنوان دینی خشن و غیر انسانی معرفی نماید تا بلکه بتواند از گرایش روز افزون به اسلام جلوگیری نماید.

 

فدراسیون دوچرخه سواری این جنایت آشکار علیه بشریت را محکوم می‌نماید.