خلوتی مدرس فدراسيون دوچرخه سوارى همگانى :

کارگاه " دوچرخه سواری همگانی" به منظور آشنايي بیشتر مردم با قوانين و مقررات برگزار شد

ششمین کارگاه مجازی با عنوان کارگاه " دوچرخه سواری همگانی "  در صفحه اینستاگرام فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، فرشید خلوتی مدرس فدراسيون دوچرخه سوارى درباره برگزاری این کارگاه با محوریت " دوچرخه سواری همگانی " گفت : كارگاه ششم آنلاين فدراسيون دوچرخه سوارى با هدف نگاه خاص به دوچرخه سوارى همگانى برگزار گرديد. در راستاى توليد محتوا و آموزش آنلاين و غير حضورى و رعايت پروتوكولهاى بهداشتى دوران كرونا و همچنين استفاده بيشتر مردم جامعه از دوچرخه در ترددهاى كوتاه شهرى و همچنین به منظور آشنايي مردم با قوانين و مقررات اين رشته پرطرفدار برگزار شد.

وی افزود: در اين كارگاه سرفصلهاى تدوين شده كميته همگانى كشور كه هماهنگ با قوانين فدراسيون جهانى است مرور گرديد و همچنين گزارشى از وضعيت توسعه راههاى دوچرخه سوارى درون شهرى ارائه شد.

خلوتی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت تنوع کارگاه ها مقرر شد كه در ادامه زیرمجموعه فصلهاى دوچرخه سوارى همگانى در قوانين راهنمايي رانندگى توسط كارشناس راهنمايي رانندگى تدريس شود.

مسئول كميته همگانى فدراسيون دوچرخه سوارى در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به بازخورد بسیار خوبی که در پی برگزاری این گارکاه ها مشاهده شد  و همچنین با توجه به درخواست طيف گسترده از مخاطبان ، انشاله قرار است در طول سال برگزاری این نوع کارگاه ها ادامه یابد تا کاربران ما بیشتر از قبل از مباحث روز دنیا در زمینه دوچرخه سواری همگانی مطلع شوند.