گفت وگو با رئیس هیات دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری

احمدی : بحث استعدادیابی را به سمت المپیاد دانش آموزی سوق می دهیم

استان چهارمحال و بختیاری از جمله هیات هایی بوده که در بحث استعدادیابی نخبه های دوچرخه سواری سهم بسزایی داشته و معرفی دو دوچرخه سوار نوجوان به تیم ملی دوچرخه سواری ، موید این موضوع است.

علیرضا احمدی رئیس هیات دوچرخه سواری  چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت : در سالهای اخیر با توجه به شروع فعالیت های هیات دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری ، سعی بر این بود که هیات هم‌زمان در راستای سیاست های فدراسیون دوچرخه سواری حرکت کند تا کمک حالی برای فدراسیون باشد. 
وی افزود: ما با برنامه ریزی که درهیات استان داشتیم سعی کردیم  به گونه ای مسابقات کشوری و بین المللی دراستان برگزار کنیم که هم کمک به فدراسیون کرده باشیم و هم اینکه رشته جذاب و پرطرفدار دوچرخه سواری را در استان معرفی کنیم.
احمدی در ادامه خاطر نشان کرد: درتقویم ورزشی سال گذشته حداقل ۲ تا ۳ مسابقه کشوری استان برگزار کردیم که توانستیم به واسطه همین میزبانی ها ، نفرات بیشتری را برای فعالیت در سطح حرفه ای رشته دوچرخه سواری جذب کنیم.
احمدی با بیان اینکه کرونا در انتهای سال برخی برنامه ها و مسابقات ما را لغو کرد اظهار داشت : متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و عدم تدبیر به موقع مسئولان وزارت ورزش در زمان بحران کرونا ، هم ورزش کشور و هم استان ها به کل تعطیل شد و از این رو کاری قاعدتا از دست روسای هیات ها بر نمی آید. ما منتظر هستیم تا ستاد کرونا تصمیم لازم را اتخاد کند.
وی درباره موضوع استعدادیابی افزود: درباره استعدادیابی در سال ۹۸ رویکرود هیات را بردیم به سمت استعدادیابی برتر که خدا را شکر در اولین سال حضور یک آمار بسیار خوبی داشتیم و آن معرفی یک  آقا و یک خانم بود که جز نخبه های برتر شناخته شدند. ما همواره سعی کردیم با شروع المپیاد های دانش آموزی آن حرکت را در سطح استان انجام دهیم البته ما چند دوچرخه سوار برتر چهارمحالی را هم در اردو داشتیم که منتخب شناخته نشدند. در کل سعی داریم ، بحث استعدادیابی را به سمت ورزش دانش آموزی سوق دهیم چرا که می دانیم نخبه های زیادی را می توانیم  در استان چهارمحال و بختیاری کشف کنیم.