برگزاری همایش دوچرخه سواری کرج برای قدردانی از کادر درمانی بیمارستان مدنی

همایش دوچرخه سواری با حضور بیش از ۲۰۰ دوچرخه سوار به مناسبت تجلیل و قدردانی از کادر درمانی و بیمارستانی با هماهنگی هیات دوچرخه سواری شرق شهرستان کرج برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، شروع این همایش از جلوی درب شرقی پارک تنیس جهانشهر رأس ساعت ۹ صبح با حضور پرشور دوچرخه سواران فعال استان البرزو مسئولین ورزشی و با حضور نیروهای محترم راهنمایی و رانندگی و پلیس برگزار شد.

شروع رکاب زنی جهت قدردانی و اهدا گل به کادر درمانی بیمارستان مدنی کرج از جلوی درب شرقی پارک تنیس شروع و پرسنل راهنمایی و رانندگی شروع شد که تعداد۲۰ نفر از افراد آموزش دیده دوچرخه سواران را اسکورت می کردند.

در این همایش شعار ورزشی مخصوص دوچرخه سواری که با طراحی جالب و به صورت استند روی لباس افراد مشخص دوچرخه سواری نصب شده بود باعث آموزش و فرهنگ سازی در طول مسیر گردید از جمله راننده محترم فاصله ۱/۵متر از دوچرخه سواران را رعایت کنید،با دوچرخه حال شهر من خوب است.

افراد دوچرخه سوار حدود ساعت ۱۰ صبح در حیاط بیمارستان ؛ در فضای باز و با حفظ پروتکل های بهداشتی تعداد ۱۰۰ عدد شاخه گل رز به پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهید مدنی اهدا کردند.