با انتشار پیامی صورت گرفت؛

دعوت رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران، در پیامی از عموم مردم، خصوصا دوچرخه سواران و ورزشکاران برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و به نقل از اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، با اعلام حمایت از دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از جامعه دوچرخه سواری و ورزشکاران این رشته برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

ورزش دوچرخه سواری بر پایه علم و تکنولوژی است و یک دوچرخه سوار زمانی به قهرمانی می رسد که علم استفاده از تکنولوژی این رشته را داشته باشد و این علم جز از راه مطالعه کسب نمی شود. مطالعه پایه و اساس تمام فعالیت ها و موفقیت های انسان است. راه هایی برای تشویق و ترغیب مردم به مطالعه وجود دارد که جشنواره های کتابخوانی هم به مانند مسابقات ورزشی مهم ترین راه ها برای رسیدن به قله های موفقیت در این زمینه هستند.

اکنون به همت نهاد کتابخانه های عمومی و به مدد الهی و عنایت امام هشتم(ع)، دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در حال برگزاری است. این جشنواره فرصتی برای آشنایی با زندگی امام رضا(ع)، حضرت معصومه (س) و شاهچراغ است. بدینوسیله از تمامی ورزشکاران رشته دوچرخه سواری خصوصا ملی پوشان و پرچم داران ایران اسلامی در این رشته دعوت می کنم، با مطالعه کتاب های دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این جشنواره شرکت کنند که سرآغاز تمام موفقیت ها، کتاب و کتابخوانی است. امیدوارم زوار امام هشتم علی بن موسی الرضا علیه السلام باشید.