شاکری سکاندار هیات دوچرخه سواری کهگیلویه و بویراحمد شد

مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور اسدی رئیس فدراسیون ،دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای هیات در سالن اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط غمومی فدراسیون دوچرخه سواری، انتخابات هیات مجمع دوچراخه سواری کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۲ کاندیدا برگزار و رحمت الله شاکری با کسب ۱۷ رای از ۲۴ آرای اخذ شده به مدت چهار سال سکاندار هیات دوچرخه سواری استان شد .

در این مجمع اعضای هیات رئیسه انتخاب و فرحناز اکبری به عنوان نایب رئیس، سمیرا آریانفر عضو هیات رئیسه ، وحید افشون دبیر هیات ، ابراهیم نیک بخت خزانه دار، رضا زاهدی خبره ورزشی و بهنام عباس نژاد عضو هیات رئیسه منصوب شدند.

دکتر رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری که به عنوان رییس مجمع در این مراسم حضور داشت با اشاره به پتانسیل و مستعد بودن جاده های استان برای برگزاری تورهای بین المللی دوچرخه‌سواری گفت: با توجه اینکه کهگیلویه و بویراحمد پایتخت طبیعیت ایران منصوب می شود و دارای شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مساعدی است امیدواریم این استان میزبان مسابقات مختلفی در آینده باشد.

اسدی با بیان اینکه برگزاری انتخابات مجمع می تواند سرآغازی برای احیای مجدد تور دوچرخه سواری دنا در جاده های استان باشد افزود: با فعال شدن هیات دوچرخه سواری استان امیدواریم شاهد میزبانی مسابقات ملی و بین المللی در یاسوج و حضور ورزشکاران در ترکیب تیم ملی در بخش های کوهستان ، جاده و پیست باشیم.