بازدید سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون دوچرخه سواری

رنگرز : فدراسیون دوچرخه سواری گام های موثری در بحث استعدادیابی برداشته است

دکتر حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، نصراله انصاری معاون و علی رحمانیون از کارشناسان این حوزه با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری با خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و مسئولین کمیته های مربوطه دیدار و از بخش‌های مختلف این فدراسیون بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، حسن رنگرز با بیان فعالیت انجام شده در فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: این فدراسیون با داشتن زیرساخت‌های مناسب و برگزاری دوره‌های آموزش، استعدادیابی و المپیاد اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است که آینده نزدیک موفقیت های شان مشاهده خواهد شد .

 سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: قصد حضورمان در فدراسیون دوچرخه صرفا تشکر و قدردانی از این مجموعه در راستای برگزاری المپیادها و استعدادیابی نخبه ها است.

وی در ادامه افزود : خدا را شاکریم که دوچرخه سواری وارد فاز جدیدی شده و از علوم روز دنیا بهره می برد و بسیار خرسندیم که این فدراسیون از روش گلخانه ای دور شده است. انتظار می‌رود در المیپاد نیز فدراسیون دوچرخه سواری  با شناسایی استعداد‌ها و نخبگان بیشتر گام‌های موثری در پشتوانه‌سازی و قهرمان پروری بردارد. فدراسیون دوچرخه سواری همواره با برگزاری مسابقات استعدادیابی نشان داده یکی از پرکارترین فدراسیون ها در بحث برگزاری المپیاد بوده است.

رنگرز با تقدیر و مثبت ارزیابی کردند عملکرد فدراسیون دوچرخه درباره برگزاری کلاس ها و کارگاه های مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: مسلما بحث استعدادیابی در حال حاضر در بدترین زمان خود با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار دارد اما مطمئن هستیم که این فدراسیون با روشی که در پیش گرفته آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت . در کنار استعدادیابی، فرآیند آموزش بسیار مهم است که با پرورش مربیان خوب می توان چشم انداز خوبی از ورزش کشور ترسیم کرد. برگزاری کلاس ها آنلاین و برگزاری مسابقات در فضای مجازی بی شک تاثیر بسیار مطلوبی در عملکرد دوچرخه سواران ما در آینده خواهد داشت.

وی در خصوص برگزاری دوره های المپیاد استعدادیابی برتر ورزش کشور اظهار داشت : فرایند استعدادیابی در این رشته امری زمانبر و تجهیزات محور می باشد که به درستی ضرورت این مهم توسط فدراسیون دوچرخه سواری در زمان مقرر احساس شد و گام های موثری در مسیر استعدایابی و نخبه پروری صورت پذیرفت که چشم انداز موفقیت را در آیته ترسیم می کند.

ایشان در خاتمه با اشاره به استعدادیابی فدراسیون دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: برنامه محوری در موضوع استعدادیابی ، شناسایی و آموزش مستعدین شناسایی شده بعنوان خروجی دو دوره المپیاد ، موید این موضوع است که برنامه دقیقی از طرف فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفته شده است.

در حاشیه نشست هم خسرو قمری رئیس فدراسیون و مسئولین کمیته های مربوطه گزارشی کامل  از روند برنامه های صورت گرفته در بخش های استعدادیابی ئ آموزش ارائه دادند.