زارعی رئیس هیات دوچرخه سواری استان بوشهر:

با برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ، ورزشکاران نخبه را شناسایی کردیم

استان بوشهر با تمام پیشرفت هایی که در چندساله اخیر توسط هیات دوچرخه سواری اش کسب کرده اما همچنان با مشکلاتی از جمله تکمیل نبودن پیست کوهستان روبه رواست .


رسول زارعی رئیس هیات استان بوشهر در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هیات دوچرخه سواری استان بوشهر با تمام پیشرفت های چندساله و تلاش های بی وقفه خود هنوز با مشکلاتی از جمله تکمیل نبودن پیست کوهستان روبه رواست که با گذر زمان هنوز در دست اقدام است. با توجه به ساحلی بودن این استان متاسقانه ما دوچرخه هایی جهت برگزاری رقابت های ساحلی در این استان نداریم .

وی افزود: ما در سال گذشته بالغ بر 36 برنامه را در کل استان به اجرا درآوردیم. بیش از 6 همایش همگانی که را عمدتا با همکاری اداره  آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان برگزار کردیم . همچنین در زمینه میزبانی هم پیش قدم وعهده دار اردوی  تیم ملی  کشور عزیزمان در دی ماه 98 در سواحل نیلگون خلیج فارس بودیم که بازخورد بسیار خوبی داشت.

زارعی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال 98 توانستیم با کمک مربیان دلسوز و پرتلاش و کوشش بسیار زیاد ورزشکارانمان شاهد حضور دو ورزشکار آقا و خانم از طاق طلایی خلیج فارس به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری باشیم. محمد خواجه زاده و خانم مهرنوش شبانی از آینده داران  استان بوشهر هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: ما برای رشد ورزشکاران در استان بارها مسابقاتی برای رقابت ورزشکاران با هم برگزار کردیم که نتیجه آن بسیار چشم گیر و بازخورد آن  را در اعزام  های مختلف مسابقات  شاهد بودیم. در  سال جاری در قدم اول با برگزاری مرحله اول المپیاد استعدادهای برتر ورزشکاران مستعد و نخبه را از بین  ده ها0 ورزشکاران آقا و خانم در رقابتی دیدنی و حساس  شناسایی کردیم و در ادامه برنامه های  هیات دومین قدم را با استعدادیابی مدارس شهرستان بوشهر با حضور صد ها دانش آموز از سراسر مدارس برگذار کردیم و توانستیم دانش آموزان برتر را شناسایی و جذب نماییم.

وی افزود : در گذر زمان این هیات با تلاش های خود توانسته ارتباط موثر و پیش رونده ای با سایر ادارات و ارگان ها از جمله آموزش و پرورش،نیروگاه اتمی،شهرداری ، نیروی انتظامی ،بنیاد غدیر بندر بوشهر و... داشته باشد  و امیدواریم در این ارتباطات در زمینه بحث استعدادیابی موفق عمل کرده و دوچرخه سواران بیشتری به تیم ملی راه یابند.