بانوی ملی پوش:

سلماز کربلایی : در کنار کرونا تمریناتم را انجام می دهم

از سال 86 وارد دنیای حرفه ای دوچرخه سواری شده و در نخستین رویداد بین المللی توانسته در تورنمنتی در سوریه مدال برنز را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، سلماز کربلایی بانوی دوچرخه سواری مشهدی درباره شرایط فعلی اش با توجه به شیوع ویروس کرونا می گوید: فعلا تمریناتم را با برنامه مربیان پیگیری می کنم . روزانه حدود 5 ساعت تمرین می کنم ، هوازی و ریکاوری و خلاصه اینکه سعی می کنم با رعایت موارد بهداشتی در کنار کرونا تمریناتم را ادامه دهم .

وی افزود: از سال 86 وارد دنیای حرفه ای دوچرخه سواری شدم و از 87 به تیم ملی دعوت شدم. البته چند سالی وقفه ای بوجود آمد اما خدا را شکر دو سه چند سالی است دوباره به صورت پیاپی در خدمت تیم ملی هستم . در مسابقات داخلی مدال های زیادی کسب کردم اما در تنها مسابقه برون مرزی که به سوریه اعزام شده بودم توانستم مدال برنز را کسب کنم . بعد از آن دیگر به هیچ مسابقات بین المللی اعزام نشدم .

کربلایی در ادامه خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر سعی کردم تمریناتم را متوقف نکنم . مثل سایر بچه های ملی پوش تمریناتم را به آقای پراش سرمربی تیم ملی  گزارش می دهم و در حال حاضر برنامه تمرینی ام را زیر نظر آقای شکری انجام می دهم .

وی افزود : مسابقات قهرمانی کشور که هر ساله در تیر برگزار می شد فعلا به خاطر کرونا عقب افتاده ، امیدوارم هر چه زودتر با از بین رفتن این ویروس همه چیز به حالت قبل برگردد.