دبیر فدراسیون دوچرخه سواری :

سلگی : تبریز باید به عنوان مهد دوچرخه‌سواری ایران و آسیا بازگشت رویایی به لیگ داشته باشد

 تیمداری استان آذربایجان شرقی توسط دانشگاه آزاد آن هم پس چند سال به لیگ برتر را به فال نیک می گیریم و امیدوارم که این موضوع باعث شود تا تبریز به عنوان مهد دوچرخه‌سواری ایران و آسیا بازگشت رویایی به لیگ داشته باشد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، در پی حضور تیم دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در لیگ برتر ، جلسه ای با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و دکتر رسول هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری اذربایجان شرقی در محل فدراسیون برگزار شد .

وی افزود: در این نشست صمیمانه مباحث زیادی درباره ورود این تیم آذری به لیگ تبادل نظر شد چرا که می دانیم دکترهاشم کندی با پیگیری و حمایت های رئیس فدراسیون توانسته تیم جاده را در فدراسیون جهانی برای سال 2020 ثبت کند.

سلگی در ادامه خاطر نشان کرد : خوشحالیم که بعد از چند سال بالاخره یک تیم از آذربایجان شرقی در لیگ برتر حضور خواهد داشت و  دوباره تبریز بعنوان یک قطب دوچرخه سواری کشور صاحب تیم شد . امیدواریم که تبریز جایگاه اصلی خودش در ایران و آسیا پیدا کند و دوچرخه سواران خوبی را تحویل جامعه دوچرخه سواری دهد.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت : جا دارد تشکر کنیم از همه کسانی که در این راه باعث شدند تا تبریز بتواند دوباره در لیگ امسال تیم داری کند. امیدوارم دانشگاه آزاد در کنار تیم جاده و تیم کوهستان نتایج خوبی را لیگ ایران کسب کنند . بی شک این خبر خوب ، نوید بخش آینده درخشانی است که در انتظار دوچرخه سواران تبریزی خواهد بود.