در محل فدراسیون برگزار شد

دیدار رییس فدراسیون دوچرخه سواری با قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری با دکتر فرزاد شارکی قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص پیشبرد اهداف مسائل ضد دوپینگ  فدراسیون و ستاد در محل فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، در این جلسه ، محسن سلگی دبیر فدراسیون ، علی احمدی مدیر تیم های ملی ، خانم ساکی سرپرست نایب رئیس بانوان و خانم دکتر قنادی دبیر کمیته پزشکی حضور داشتند که در نهایت مقرر گردید آموزشهای لازم درخصوص آشنایی بیشتر ورزشکاران و مربیان در مورد مسائل ضد دوپینگ  به صورت مجازی و ارسال فیلمهای آموزشی صورت پذیرد و همچنین کلاسهایی به صورت آنلاین برای ورزشکاران و مربیان با همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برگزار شود.
همچنین تعدادی از ورزشکاران تیمهای ملی در لیست نادو(RTP)  قرار گرفتند که در زمان خارج از مسابقه ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اجازه داشته باشند حداقل ۳ نوبت در طول سال از ورزشکاران نامبرده آزمایش تست دوپینگ به صورت سرزده انجام دهند.
خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این نشست گفت: فدراسیون دوچرخه سواری همواره از جمله فدراسیون هایی است که بیشترین درخواست را ستاد نادو برای گرفتن تست دوپینگ ملی پوشان داشته است. 
وی افزود: با افتخار می گویم که ملی پوشان دوچرخه سواری در سه سال گذشته در هیچ تورنمنت یا مسابقه بین المللی تست دوپینگ مثبتی نداشته و به طور جد موضوع مبارزه با دوپینگ را ادامه می دهیم و امیدواریم تعامل فدراسیون با ستاد نادو همچنان ادامه داشته باشد .
درپایان نشست مقرر گردید که تقویم مسابقات فدراسیون دوچرخه سواری برای ستاد نادو ارسال تا افسران نادو در مسابقات دوچرخه سواری جهت گرفتن تست حضور داشته باشند.