صبح امروز در محل فدراسیون صورت گرفت

دیدار کاوه احمدی با خسرو قمری درباره بررسی عملکرد روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در محل فدراسیون دیدار و گفت وگوکرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، صبح امروز ، کاوه احمدی و همکاران روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با خسرو قمری رئیس ، محسن سلگی دبیر و وحید صابری مدیر روابط عمومی فدراسیون دیدار و گفت وگو کردند.

 این جلسه که صبح امروز برگزار شد، درباره عملکرد روابط فدراسیون در حوزه‌ تولید و اخبار فضای مجازی در دوران کرونا درباره رشته دوچرخه سواری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 احمدی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان  در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه آقای قمری از ملی پوشان سابق و مدیران ارشد وزارت ورزش هستند و زحمات زیادی در فدراسیون انجام داده اند . اما آنچه مهم است اینکه امسال ، سال آخر دولت است و ارائه و بررسی عملکرد ها همه به دوش روابط عمومی است و باید تعامل زیادی صورت گیرد تا به بهترین نحوه اخبار و گزارش ها منعکس شود. ما با تمام توان همکاری مان را با فدراسیون دوچرخه سواری  ادامه خواهیم داد.

در ادامه دیدارخسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: در دوران کرونا که همه چیز تحت شعاع این ویروس است و احساس عجیب و غریبی دارد، سرزدن و دیدارهای مسئولین وزارتخانه به فدراسیون ها یکی از نکات مثبت و روحیه بخش برای آن فدراسیون خواهد بود . روابط عمومی ها زحمات زیادی از زمان تولید تا انتشار آن می کشند و بنده به لحاظ اینکه سال ها در این عرضه مدیریت کرده ام به خوبی واقفم. ما هم تلاش می کنیم تا به بهترین شکل ممکن تعامل و همکاری مان با مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ادامه داشته باشد.