همكاري هاى مشترك براى پيشرفت دوچرخه سوارى همگانى در سطح كلانشهر تهران

خسرو قمرى رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص همكاري هاى مشترك براى پيشرفت دوچرخه سوارى همگانى در سطح كلانشهر تهران ، با مناف هاشمى معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، اين دیدار که در ساختمان معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با حضور خسرو قمرى، رييس فدراسيون دوچرخه سوارى، خلوتى رييس كميته دوچرخه سوارى همگانى و صابرى مدیر روابط عمومى برگزار شد ، ضمن بررسى راهکارهاى همكارى مشترك بين فدراسيون و شهردارى تهران در خصوص تعاملات بيشتر و گسترش دوچرخه سوارى شهرى با استفاده از پتانسيل شهردارى در كلانشهر تهران، در خصوص احياء تيم دوچرخه سوارى سازمان ترافيك ، مذاكراتى انجام شد که اميد مي رود با مساعدت و همكارى مسئولين ذيربط ، به زودى پايتخت همگام با توسعه علمى و منطبق با استاندارهاى جهانى دوچرخه سوارى همگانى براى كليه سنين، با تيم منسجم و پيشينه دار دوچرخه سوارى سازمان ترافيك در ميادين دوچرخه سوارى بدرخشد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این دیدار گفت: در این جلسه در دو موضوع ، دستور آقای مناف هاشمی را گرفتیم . یکی اینکه قرار شد یک تفاهم نامه ای در خصوص ورزش همگانی با شهرداری تهران منعقد شود و موضوع دیگر درباره باشگاه ترافیک بود که در گذشته این باشگاه متاسفانه به دلایلی به مرحله تعطیلی رسید و مقرر شد که احیا مجدد باشگاه ترافیک شهرداری تهران بررسی تا انشاله در آینده نزدیک باشگاه ترافیک در لیگ برتر حضور داشته باشد و فعالیتش را زیر نظر شهرداری تهران شروع کند.

 در ادامه وی خاطر نشان کرد : یکی دیگر از موارد مورد بحث این دیدار، موضوع آسفالت دور مجموعه ورزشگاه آزادی بود .  یکی از مناطق پرطرفداری که بیشترین دوچرخه سواران حرفه ای و ملی پوش ما در آنجا تمرین می کنند ، که با پیگیری های صورت گرفته مقرر گردید با دستور مجدد آقای مناف هاشمی طی دو هفته آینده شاهد آسفالت این مناطق باشیم .