سردار هداوند در بازدید از فدراسیون دوچرخه سواری  

جانشین رئیس پلیس پایتخت : در آینده نزدیک  دوربین های دور مجموعه ورزشی آزادی نصب می شوند 

سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت ضمن بازید از فدراسیون دوچرخه سواری  و دفتر هیات دوچرخه سواری ناجا با خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در این دیدار که سرهنگ امیری رئیس تربیت بدنی راهور ، سرهنگ تویسرکانی نایب رئیس هیات دوچرخه سواری ناجا و معاون هماهنگ کننده پلیس راهور ، سروان آذین رئیس ومعاونت فرهنگ و ترافیک  ، محسن سلگی دبیر رئیس فدراسیون و خالقی مشاور عالی رئیس فدراسیون حضور داشتند ضمن گفت وگو و تبادل نظر درباره تیم ناجا ؛ مقرر شد یلیس پایتخت البته با تعامل و همکاری شهرداری تهران اقدام به نصب دوربین در اطراف مجموعه ورزشی آزادی کند . ضمن اینکه در آینده نزدیک ، از تجمع تمام اتوبوس های پارک شده در اطراف و درب ورودی استادیوم که به محلی برای پاتوق تبدیل شده را به طور کامل جلوگیری بعمل آورند.
خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: خیلی خوشحال هستیم که دوچرخه سواران ناجا با جدیت تمام در حال تمرین هستند . قرار بود مسابقات از ۱۵ تیرماه شروع شود اما شیوع ویروس کرونا همه برنامه ریزی ها را متوقف کرد. سرهنگ تویسرکانی بعنوان نایب رئیس دوچرخه سواری ناجا ، انصافا تیم خوبی را جمع کرده و زحمات زیادی برای آن کشیده است.
وی افزود : خیلی دوست داشتم که المپیک نظامیان - سیزم برگزار می شد و تیم نیروهای مسلح بازهم در آن می درخشید. دوره قبل در هلند همین بچه ها توانستند عنوان قهرمانی جهان را کسب کنند. به شخصه معتقدم که هر چه باشگاهها قوی تر باشند تیم ملی قویتری شکل خواهد گرفت.
در حاشیه این دیدار هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت در ادامه خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم که به عنوان جزئی از نیروهای مسلح در کنار فدراسیون باشیم و از اهداف فدراسیون حمایت کنیم . در رابطه با بحث ورزش دوچرخه سواری اگر بتوانیم بچه ها را به سمت و سوی ورزش دوچرخه سواری سوق دهیم شاهد آن خواهیم بود که بسیار از اتفاقات ناگوار جامعه حذف خواهد شد. ما باید کاری کنیم تا افراد ورزشکار زیادی را تحویل جامعه دهیم و بخشی از این موضوع بر عهده ما است تا با برنامه ریزی این کار را انجام دهیم . 
جانشین رئیس پلیس پایتخت  در ادامه اظهار داشت: از فدراسیون دوچرخه سواری تشکر و قدردانی میکنیم که امکانات لازم را در احتیار تیم ناجا قرار داده ، بی شک همین ورزشکاران در آینده نزدیک برای فدراسیون و کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.
وی با بیان حوادث جاده ای تاکید کرد : درباره اتفاقات ناگوار و حوادث جاده ای که بعضا رخ می دهد باید گفت که ما هنوز زیر ساخت مناسبی در جاده ها و خیابان ها نداریم . ضمن اینکه درباره فرهنگ رانندگی هم بیشتر باید کار شود تا رانندگان برای ملی پوشان خواسته یا ناخواسته مزاحمت ایجاد نکنند. ملی پوشان اگر در جاده های ما در حال تمرین هستند برای این کشور رکاب می زنند پس قابل احترام هستند . رانندگان محترم باید با رعایت قوانین رانندگی مشکلی برای ورشکاران ما بوجود نیاورند.