با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی در ورزش دوچرخه سواری؛

امضای تفاهم نامه همکاری بین هیأت دوچرخه سواری و اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه 

با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی در ورزش دوچرخه سواری ، تفاهم نامه همکاری بین هیأت دوچرخه سواری استان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، با هدف توسعه همکاری های فرهنگی، ورزشی، پژوهشی و آموزشی و اعتلای روحیه ورزشکاری در بین کتابداران استان، هیأت دوچرخه سواری استان و اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، روز شنبه ۲۸ تیرماه سال جاری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

جلال عزیزی رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه، گفت: تفاهم نامه همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از لحاظ گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در بین ورزشکاران دوچرخه سوار برای ما بسیار حائز اهمیت است و ورزش و کتابخوانی جسم و روح انسان را تعالی می بخشند و باید در کنار هم قرار بگیرند.
عزیزی افزود: از آنجا که ورزشکار به فکر سلامت جسم خود می باشد و برای رسیدن به اهداف و تعالی خود تلاش می کند باید برای سلامت فکر و آرامش روح و روان خود با کتاب و کتابخوانی نیز همراه باشد و این مهم را به نتیجه برساند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری پیشین، هیأت دوچرخه سواری استان، همکاری موثری در برگزاری اختتامیه جشنواری رضوی و نیز حمایت از این جشنواره داشته است.


جلال عزیزی افزود: در تعهدات مشترک، تعامل موثر در فعالیت های طرفین تفاهم نامه در زمینه بهره برداری از فضای مجازی، سایت های اطلاع رسانی و پیام رسان های داخلی و برگزاری جشنواره و همایش های علمی و تخصصی مشترک آمده است.

گفتنی است، این تفاهم نامه در ۹ ماده، ۱۵ بند و ۲ نسخه و با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری به امضای طرفین رسید.