غزنچای : گرمسار روی پرورش استعدادهای دوچرخه سواری متمرکز شود

جلسه هیات دوچرخه سواری شهرستان گرمسار با حضور غزنچای رئیس هیات دوچرخه سواری استان، پازوکی مشاور ورزشی و محسنی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، این جلسه که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید ابتدا محسنی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار در خصوص تغییر و تحول بنیادی در هیات دوچرخه سواری به بیان نقطه نظرات و مشکلات هیات پرداختند .

وی راه اندازی لاین اختصاصی دوچرخه در شهرستان را توسط شهرداری گرمسار با همکاری اداره ورزش و جوانان نقطه عطفی ارتقا ورزش دوچرخه سواری در شهرستان بیان کردند و افزودند : این رشته ورزشی علاوه بر جنبه قهرمانی و مسابقاتی ، نقش بسزایی در ارتقاء سطح سلامت جامعه ایفا می کند .

 در ادامه جلسه غزنچای رئیس هیات دوچرخه سواری سمنان گفت: فعالیت های مستمر در توسعه این رشته ورزشی در گرمسار باید بیشتر شود ضمن اینکه هیات شهرستان باید روی پرورش استعدادهای این رشته و اعزام به مسابقات استانی و منطقه ای و ملی متمرکز شود.

در انتهای جلسه مهرانپور رئیس هیات دوچرخه سواری گرمسار ضمن ارائه گزارشی ازعملکرد هیات از غزنچای درخواست کردند کمک های مالی بیشتر و توجه خاص به استعداد های شهرستان را مدنظر قرار دهند .

لازم به ذکر است برخی از مصوبات جلسه به این شرح می باشد مقرر گردید هیات شهرستان با همکاری اداره ورزش در خصوص سه شنبه های بدون خودرو و طرح در جلسه شورای ورزش شهرستان اقدام نمایید ، همچنین جلسه اختصاصی با اداره راه و شهرسازی و عمران فرمانداری گرمسار در خصوص احداث پیست دوچرخه سواری برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.