گفت وگو با کشمیری رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان شمالی

امیدوارم شاهد پیشرفت چشمگیر دوچرخه سواری بانوان باشیم

حضور دوچرخه سواران خراسان شمالی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در بخش دختران و پسران باعث شد تا ضمن کسب مدال دو نفر از دختران ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شوند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، محمد کشمیری رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان شمالی گفت: هیات استان علی رغم کمبود امکانات و محدودیت های فراوان به ویژه در بخش بانوان موفقیت های نسبی کسب نموده است. سال گذشته مسابقات استانی در رشته های مختلف برای کشف استعدادهای برتر برگزار شد که منجر به موفقیت در مسابقات کشوری شد.

وی افزود: حضور ورزشکاران ما در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی باعث شد تا در بخش دختران یک مدال نقره و در بخش پسران یک مدال برنز کسب شود . ضمن اینکه دو نفر از دختران ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس دوچرخه سواری هیات خراسان شمالی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به توافق نامه ای که با استانداری و مجموعه فرودگاه شهرستان بجنورد جهت استفاده بخشی از محوطه فرودگاه به مسافت 5/3 کیلومتر به امضا رسیده است، در صورت اجرایی شدن توافق نامه ی فوق و همت مسئولین استان بهترین فضای دوچرخه سواری برای بانوان استان مهیا خواهد شد. امیدواریم با این حرکت شاهد پیشرفت چشمگیری در دوچرخه سواری استان در دو بخش بانوان و آقایان باشیم.

کشمیری در ادامه اظهار داشت: برگزاری مسابقات انتخابی در سطح استان در دو بخش بانوان وآقایان و رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و انتخاب تیم استانی در تمامی رده ها ، برگزاری مسابقات در دو بخش دختران و پسران در رده های نونهالان و نوجوانان و انتخاب تیم استان و برگزاری چند مرحله اردو جهت تمرینات تیم استان ، امضای توافق نامه با فرودگاه بجنورد و استانداری جهت استفاده بخشی از مجموعه ی فرودگاه برای دوچرخه سواران در دو بخش بانوان و آقایان به مسافت 5/3 کیلومتر بخشی از عملکرد هیات استان در سال قبل می باشد.

وی درباره برنامه تقویمی سال 99 گفت: برنامه تقویم ورزشی هر ساله بر اساس تقویم فدراسیون انجام می پذیرد. برنامه سال 99 نیز همانند سنوات گذشته صورت گرفته از جمله ؛ برگزاری مسابقات داخلی در دو بخش بانوان و آقایان در رده ها ی سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و انتخاب تیم های استانی و اعزام به مسابقات مختلف قهرمانی کشوری. مشروط بر اینکه پس از رفع بیماری کرونا امیدواریم اهداف فوق تحقق یابد.در خصوص میزبانی طی مکاتباتی که با مسئولین کمیته مسابقات در آبان ماه سال 98 انجام شد، مقرر گردید میزبانی مسابقات نوجوانان کشور در سال 99 به این استان تعلق گیرد.