قول فدراسیون دوچرخه سواری برای رسیدگی به وضعیت قرارداد لیگ بانوان

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد: برای سال آینده چهارچوبی را برای قراردادهای لیگ بانوان تعیین می کنیم و به رکابزنان کمک خواهیم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری به نقل از ایسنا، محسن سلگی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در مورد رسیدگی به وضعیت قراردادهای لیگ برتر بانوان که مبلغ بسیار کمی دارند، بیان کرد: دوچرخه سواری بانوان در دو، سه سال اخیر جان گرفته و تیم ها راغب شده اند در بخش بانوان تیم داری کنند. ما همیشه سعی کرده ایم از بانوان حمایت کنند و با وجود اینکه تعداد نفرات خوب در بخش پیست  و جاده  به تعداد انگشتان دو دست نمی رسد اما در اعزام ها همیشه  بانوان هم حضور داشته اند.

او ادامه داد: البته شرایط در لیگ مردان هم به این شکل است و کلا وضعیت سخت شده چون نه مسابقه ای هست و نه اعزامی. با این حال اگر شرایط عادی شود و اگر در فدراسیون بودیم، برای سال آینده از سمت فدراسیون قول می دهم برای بانوان چهارچوب و مبلغی را به عنوان  حداقل قراردادها تعیین کنیم و از باشگاه ها بخواهیم در بخش بانوان هم تیم داری کنند. ما کمک می کنیم چون بانوان در چند  سال اخیر ثابت کردند که می توانند نتیجه بگیرند.

 دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در مورد مشکلات مالی رکابزنان با برگزار نشدن مسابقات لیگ، تصریح کرد: تنها هدف ما این است که حداقل دو مرحله لیگ را برگزار کنیم تا رکابزنان به قراردادهایشان برسند. ما شرایط برگزاری مسابقات را داریم و تنها منتظر صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم. 

سلگی در مورد اینکه با تغییر میزبان مسابقات قهرمانی جهان باز هم ایران امکان حضور در رقابت‌ها را ندارد، گفت: اگرمسابقات در همان  تاریخ قبلی و در یک کشور اروپایی برگزار شود ما  شانسی برای رفتن نداریم. چون کمتر از یک ماه دیگر به شروع مسابقات مانده در این مدت کوتاه امکان گرفتن ویزا برای رفتن به اروپا نیست چراکه هنوز دعوتنامه ای هم دریافت نکرده ایم.