قمری: خدایاری بی کفایت است/ سازمان لیگ دوچرخه سواری به صورت گروهی اداره می‌شود

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: خدایاری ملی پوش دوچرخه سواری مدیریت فدراسیون را بی کفایت می‌داند، در صورتیکه خود او عملکرد ضعیفی داشته است.

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درگفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گلایه های خدایاری، ملی پوش دوچرخه سواری بیان کرد: این ملی پوش می‌گوید فدراسیون دوچرخه سواری در حوزه مدیریتی بی کفایت است، باید بگویم که این بی کفایتی مربوط به این ملی پوش است. خدایاری حتی با وجود بهترین شرایط نتوانست در رقابت‌های آسیایی نتیجه خوبی کسب کند.

او گفت: بخشی از اظهارات فرزاد خدایاری ملی پوش دوچرخه سواری  به حق است، چرا که  یک رکابزن درآمد خود را از حضور در رقابت‌های بین المللی به دست می‌آورد. به علت ویروس کرونا اکثر رقابت‌های بین المللی لغو شد و حتی فدراسیون جهانی هم دچار مشکل مالی شده است. فدراسیون دوچرخه سواری نمی‌تواند مشکلات ورزشکاران را پس از ازدواج حل کند و به نظر من خدایاری سنش بالا رفته است. با توجه به اینکه این ملی پوش متاهل شده است، باید برای روز‌های پس از ورزش حرفه‌ای خود  فکری کند.  

رئیس فدراسیون دوچرخه سوار بیان کرد: بهترین اتفاقات در دوچرخه سواری کوهستان در زمان مدیریت من رخ داده است. در بخش بانوان، آقایان و جوانان توانستیم مدال کسب کردیم. همچنین  تیم ملی مربی خارجی داشت و فرزاد خدایاری با همین مربی به اردو‌های تداکاتی خارجی زیادی رفته است.  

او عنوان کرد: اگر این ملی پوش در بازی‌های آسیایی مدال کسب می‌کرد، می‌توانست مادام العمر حقوق دریافت کند. خدایاری یک مدال تیمی تریلی تیمی کسب کرده است. اگر رکابزنی مشکلی دارد باید ابتدا با استان خود مشکل را در میان بگذارد. اگر فدراسیون احوال این ملی پوش را نپرسیده، چرا او با ما ارتباط نگرفته است.

قمری گفت: خدایاری در طول این مدت یک نامه برای بیان مشکلاتش به فدراسیون ارسال نکرده است. او ۳ دوچرخه خود را به واسطه فدراسیون دوچرخه سواری داشته و با فروش دوچرخه‌های خود حدود ۹۰ میلیون تومان پول به دست آورده است. باید این حواشی را کنار گذاشت و به اصل ماجرا پرداخت.

مرحله اول لیگ دوچرخه سواری در اصفهان برگزار می‌شود

او درباره برگزاری لیگ اظهار کرد: اصفهان برای مرحله اول لیگ برتر دوچرخه سواری درخواست میزبانی داد و فدراسیون هم با توجه به ساختار موجود، با این درخواست موافقت کرد. تا جایی که در حیطه فدراسیون دوچرخه سواری است، لیگ برتر را برگزار خواهیم کرد. البته نمی‌توان پیش بینی کرد که در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.  

قمری گفت: با توجه به کناره گیری وفایی (رئیس سازمان لیگ) تصمیم گرفتیم مسابقات را به صورت گروهی اداره کنیم. ما برای هر رشته یک فرد را به عنوان مسئول انتخاب کردیم. با توجه به این اقدام فدراسیون می‌توانیم همزمان ۳ یا ۴ مسابقه را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره آسفالت اطراف مجموعه ورزشی آزادی بیان کرد: قرار بود روز گذشته شهرداری منطقه ۲۲ عملیات آسفالت کردن دور مجموعه ورزشی آزادی را آغاز کند. شهرداری منطقه ۲۲ برای آسفالت کردن دور مجموعه آزادی امروز و فردا می‌کند. یک نفر از کارمندان فدراسیون دوچرخه سواری را مسئول نظارت بر این اقدام کرده ام. امیدوارم هر چه زودتر امروز و فردا کردن شهرداری تمام شود.

او درباره مزاحمت اتوبوس‌ها در اطراف مجموعه ورزشی آزادی گفت: پلیس راهور چند مرتبه اتوبوس‌های اطراف مجموعه ورزشی آزادی را جمع آوری کرد. مدیریت ورزشگاه آزادی محلی را در اختیار پلیس راهور قرار داده است تا اتوبوس‌ها در آنجا اسکان کنند.