گفت و گو با بانوی ملی پوش تیم ملی دوچرخه سواری

یزدانی: مسابقات آنلاین یکی از اقدامات خوب فدراسیون دوچرخه سواری است

در حالی مسابقات دوچرخه سواری آنلاین فردا زیر یر نظر فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می شود که بانوی ملی پوش ماده استقامت جاده معتقد است برگزاری مسابقات مجازی آنلاین یکی از اقدامات خوب فدراسیون است که می توانست در شرایط فعلی که چیز تحت شعاع ویروس کرونا قرار گرفته برگزار شود.

سمیه یزدانی در گفت وگو با سایت روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: سالهای سال است که کشورهای صاحب عنوان مسابقات آنلاین را به عنوانین مختلف برگزار می کنند و در کشورما هم به خاطر شیوع ویروس کرونا , فدراسیون های ورزشی مجبور به برگزاری این مسابقات آنلاین می شود اما چه خوب است این نوع مسابقات پایدار بماند و مختص به کرونا نباشد موضوعی که خیلی از کشورها قبل از ویروس کرونا این نوع مسابقات را برگزار می کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به هر حال ملی پوشانی که تمرینات شان را در سالن پیگیری می کردند و به خاطر شیوع این ویروس نتوانستند تمرین شان را منظم پیگیری کنند این نوع مسابقات می تواند پیش فرض خوبی برای مسابقات واقعی شان باشد.

یزدانی در ادامه افزود: در حال حاضر تمرینات خود را صبح و بعد از ظهر پیگیری می کنم صبح ها 3 الی 4 ساعت رکاب می زنم و بعد از ظهر ها هم یک ساعت ریکاوری دارم تا انشاله برای مسابقات آمادگی لازم را داشته باشم.

مسابقه مجازی آنلاین امروز راس ساعت 17 با حضور 60 نفر و تعدادی از ملی پوشان و دوچرخه سواران برگزار خواهد شد.