جلسه هماهنگی مسابقات لیگ دوچرخه سواری آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه هماهنگی دومین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری مردان کشور و همچنین مسابقات دوچرخه سواری تور کندوان به ریاست ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و با حضور نماینده دستگاههای اجرایی استان در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه ، جلسه هماهنگی دومین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری مردان کشور و همچنین مسابقات دوچرخه سواری تور کندوان به ریاست ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و با حضور نماینده دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.


فیروزی ضمن اشاره به لزوم تحرک بدنی و افزایش سلامتی شهروندان گفت: توسعه و ترویج فعالیتهای ورزشی منجر به افزایش سطح ایمنی بدن و مقابله با ویروس کرونا می شود.
 
او ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان با تعامل سازنده ای که در طول سالیان متمادی بین دستگاههای اجرایی استان شکل گرفته، توانسته است تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را 34 سال مداوم برگزار کند و این موضوع قطعا اتفاقی نیست و همدلی و همکاری همه عزیزان منجر به این موضوع شده است.
 
فیروزی افزود: دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری کشور به میزبانی تبریز برگزار می شود که 12 تیم از سراسر کشور در آن شرکت می کنند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هم نماینده استان آذربایجان شرقی در این رقابتها خواهد بود.

 در این جلسه تقسیم وظایف بین دستگاههای اجرایی ذی ربط انجام گرفت. دومین دوره لیگ دوچرخه سواری کشور در تاریخ 7 و 8 مهرماه بدون حضور تماشاگر و براساس پروتکلهای بهداشتی فدراسیون دوچرخه سواری کشور و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.