مسئول کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری:

نوروزیان : برای ساخت پیست های تریال از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم

مسئول کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری از راه اندازی پیست دوچرخه سواری تریال و BMX شهرستان ساوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسییون دوچرخه سواری، علی نوروزیان درباره راه اندازی پیست شهرستان ساوه گفت: پیرو صحبت های آقای کمیجانی رئیس هیات استان مرکزی مبنی بر راه اندازی پیست دوچرخه سواری تریال و BMX در شهرستان ساوه ، روستای نورعلی بیگ ، بهمراه رئیس هیات شهرستان ساوه بازیدی از زمین پیست داشتیم که پس از بازدید بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم فضای مناسب پیست و وسعت خوب زمین ، چندین رشته مورد بهره برداری قرار بگیرد .

وی افزود: استان مرکزی همواره از استان هایی است که مستعدین خوبی پرورش داده و در مسابقات هم خوش درخشیدند . محمد امین سیدی نفر سوم مسابقات آسیایی جارکارتا یکی از جوانان اراکی است . بی شک تاسیس این نوع پیست ها می تواند بر جذب نخبه های ورزشی بسیارمثمر ثمرباشد.

نوروزیان در ادامه خاطر نشان کرد: باید در این رشته در مدارس ابتدایی برای بحث استعدادیابی سرمایه گذاری کنیم تا در آینده دوچرخه سواران خوبی پرورش یابند.

مسول کمیته تریال اظهار داشت: ما در رشته تریال در تمام نقاط کشور حاضر به کمک هستیم تا پیست های خوبی در سطح شهرستان ها واستان ها راه اندازی کنیم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم چون تریال یکی از رشته های مهیج و جذاب دوچرخه سواری محسوب می شود .