گفت وگو با ملی پوش تیم ملی دوچرخه سواری

گنج خانلو: مسابقات آنلاین مسابقات چالشی است

مسابقات آنلاین دوچرخه سواری امروز در حالی برگزار می شود که دوچرخه سواران به خاطر شیوع ویروس کرونا ماه ها است نتوانسته بودند در مسابقه ای شرکت کنند.

محمد گنج خانلو ملی پوش دوچرخه سوار تیم ملی در گفت وگو با سایت روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: نزدیک 3 ماه هست که در هیچ مسابقه ای شرکت نکردیم و مسابقه امروز هر چند به صورت آنلاین برگزار می شود اما می تواند به نوعی مسابقه انگیزشی محسوب شود.

وی افزود: در مسابقات آنلاین درست است که دوچرخه سواران هم دیگر را نمی بینند اما بی شک وقتی در فضای مجازی آن رقابت می کنیم چالش بوجود می آید و این بسیار حساسیت بر انگیز است.

ملی پوش تیم ملی در ادامه خاطر  نشان کرد: ما برای اولین بار است که در چنین فضایی به رقابت می پردازیم اما خوب بود که این مسابقه کمی زودتر برگزار می شد. بی شک با توجه به این که رقابت آنلاین امروز با حضور تعدادی ازملی پوشان برگزار خواهد شد ما شاهد رقابت جذابی خواهیم بود.

گنج خانلو درباره شرایط تمرینی خودش با وجود شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: من تمریناتم را نسبت به ماه گذشته بیشتر کرده ام.سعی می کنم با رعایت مسائل بهداشتی تمریناتم را پیگیری کنم تا انشاله برای مسابقات که اواخر خرداد قرار است برگزار شود آماده باشم. در این مدت سعی کردم تمرینات پایه که ضعیف بودم را انجام دهم تا با آمادگی کامل در مسابقات رکاب بزنم.  

مسابقات آنلاین دوچرخه سواران امروز و فردا ساعت 17 زیر نظر کارشناسان و مدرسین فدراسیون دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.