گفت وگو با رئیس هیات دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی

هاشم کندی : مسیرهای فنی جدیدی را در مسابقات به آزمون گذاشتیم / سرمربی تیم ملی رضایت کامل داشت

مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری در حالی در تبریز به پایان رسید که تیم دانشگاه آزاد توانست عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، رسول هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری گفت : مسابقات با توجه به اینکه عملا بچه ها 7 ماه به خاطر شیوع ویروس کرونا از مسابقات دور بودند اما سطح آن بسیار بالا بود . تیم ها قدرتمند ظاهر شدند و در نهایت تیم دانشگاه آزاد هم قهرمان شد .

وی افزود: البته دانشگاه آزاد هر چند تیم تازه تاسیس و جدید میباشد اما کادر فنی و دوچرخه سواران آن همگی از با تجربه های این رشته محسوب می شوند . تیم دانشگاه آزاد در مرحله اول در گلپایگان هم توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کنند.

هاشم کندی درباره میزبانی تبریز هم اظهار داشت: هر ساله  در این ایام ما میزبان تور آذربایجان بودیم اما امسال چون همه مسابقات از جمله تور آذربایجان لغو شد احساس کردیم میزبانی لیگ می تواند حال و هوای شهر را عوض کند و آزمونی باشد برای ما  .

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از نکات مثبت میزبانی تبریز ، انتخاب دو مسیر فنی جدید و آزمون  دوچرخه سواران در این دوره از رقابتها بود که بسیار مورد تائید آقای پراش سرمربی تیم ملی هم قرار گرفت . سعی کردیم در این مسیر فنی سربالایی و شیب و دور زدن هم لحاظ کنیم تا دوچرخه سواران درمسابقات آتی از هر لحاظ آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تبریز در لیگ امسال بازهم میزبان خواهد بود گفت: قبل از شیوع کرونا و برنامه ریزی مان  دوست داشتیم یک بار هم میزبان مسابقات جوانان باشیم اما شیوع ویروس کرونا همچنان برای ما مشکل ساز است و اجازه این کار را به ما نمی دهد.