گفت وگو با مربی تیم دانشگاه آزاد تبریز

کرم زاده : رکاربزنان تبریزی با غیرت و عرق ملی قهرمان شدند

دومین مرحله از مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری مردان کشور در حالی با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد تبریز به پایان رسید که  رکابزنانی از 11 تیم در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، بهزاد کرم زاده مربی تیم دانشگاه آزاد تبریز گفت: در ابتدا باید گفت که خوشحالم که تبریز در لیگ امسال نماینده دارد چرا که ما در سال گذشته نماینده ای نداشتیم و این ناراحت کننده بود.

وی افزود: در چند ماهه گذشته سعی کردیم برای آماده نگه داشتن بچه ها تمرینات را بصورت انفرادی برگزار کنیم که این کمی ناهماهنگی را در بر داشت اما در نهایت خدا را شکر توانستیم با غیرت بچه ها و عرق ملی آنها این عنوان را کسب کنیم.

مربی دانشگاه آزاد در ادامه خاطر نشان کرد: بچه های ما در مسابقه مرحله اول در گلپایگان هم خوب رکاب زدند و توانستند نایب قهرمان شود اما در دومین مرحله با توجه به اینکه به نوعی عرق ملی و تعصب به شهر هم وجود داشت بچه ها با تمام وجود رکاب زدند و قهرمان شدند.

کرم زاده در ادامه خاطر نشان کرد : یکی از نکات خوبی که در این دوره صورت گرفت استفاده از مسیری بود که با دیگر مسیرها کمی متفاوت بود. سربالایی ، سر پایئنی و دور زدن در آن لحاظ شده بود و همین باعث شده بود تا جذابیت مسابقه را دوچندان کند .