سلگی: مرحله سوم لیگ دوچرخه‌سواری بزودی آغاز می‌شود/ آسیب‌دیدگی گنج خانلو جدی نبود

دبیر فدراسیون دوچرخه‌ سواری گفت: از چند روز دیگر رقابتهای مختلف لیگ برتر دوچرخه‌سواری به میزبانی شهرهای مختلف آغاز می‌شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری به نقل از دانا؛ محسن سُلگی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در مورد آخرین وضعیت محمد گنج خانلو که در حین تمرین دچار آسیب‌دیدگی شده بود اظهار داشت: خوشبختانه آسیب‌دیدگی گنج‌خانلو خیلی جدی نیست و کمی زانو و کتفش زخم شده است. در تمرین روی پیست گاهی اوقات بچه‌ها تعادلشان را از دست می‌دهند و زمین می‌خورند اما خوشبختانه اتفاق خاصی برای محمد نیفتاده است. من حتی به او زنگ زدم و پیگیر کار درمانیش شدم اما اصلا مورد جدی نبود و اتفاقا ملی‌پوش پرتلاشِ ما همین الان در حال تمرین است.

سلگی درباره شروع دور سوم لیگ دوچرخه‌سواری تاکید کرد: همین هفته از هفتم آبان ماه در مشهد مسابقات پیست آقایان را داریم و بلافاصله پس از پایان آن رقابتها، مسابقات جوانان را برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه از 14 تا 16 آبان ماه مرحله سوم لیگ در رامسر و در ماده جاده برگزار می‌شود.

 

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: 20 و 21 آبان هم در همدان مرحله اول تریا ل را خواهیم داشت، ضمن اینکه مسابقات لیگ دسته یک در ماده جاده را نیز 22 و 23 آبان ماه در همان شهر همدان برپل خواهیم کرد. در اکثر این رقابت‌ها جدای از بخش مردان، در رده بانوان و جوانان هم مسابقات برگزار خواهد شد.

 

محسن سلگی در مورد وضعیت کرونا و گرفتن آزمایش از دوچرخه‌سواران خاطرنشان کرد: برای تک تک این رقابتها باید نفرات شرکت‌کننده با نتیجه تست منفی کرونایشان در محل مسابقه حاضر شوند و خوشبختانه تاکنون نتیجه مثبتی در بین ورزشکاران این رشته قبل و بعد مسابقات دیده نشده است.

 

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در پایان به مسابقات در رده ملی و بحث برگزاری اردوهای تیم ملی پرداخت و تصریح کرد: در حال حاضر هیچ اردویی نداریم چون بچه‌ها درگیر مسابقات لیگ هستند اما پس از اتمام لیگ دوچرخه‌سواری کم‌کم اردوهای تیم ملی را آغاز می‌کنیم. فعلا مسابقات برون مرزی نداریم اما از چندی دیگر باید برای آماده‌سازی المپین‌مان و همین طور کسب سهمیه‌های دیگر برای المپیک 2020 باید در چند رقابت بین‌المللی شرکت کنیم