خون تازه در رگ‌های دوچرخه‌سواری استان/ سهند پا در رکاب شد

با مساعدت «عباس مصطفوی» مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، نماینده استان آذربایجان‌شرقی در لیگ جوانان باشگاه‌های کشور که طی روزهای 11 تا 13 آبان ماه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد، تحت نام همین شرکت حضور می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، در همین راستا، جلسه معارفه اعضاء و رونمایی از پیراهن تیم دوچرخه‌سواری شرکت عمران شهر جدید سهند جهت اعزام به این مسابقات قبل از ظهر امروز (چهارشنبه) در دفتر مدیرعامل برگزار شد.

بر اساس این گزارش، علی لبیب، آیدین بامراد، مسعود خاکی، مهدی مطاعی، یاشار معصومی، ایلمان عابدی، آرمان سیفی رکابزنان نماینده استان را به مربیگری بهزاد کرم‌زاده تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه علی اشک‌بوس، مهندس خلیل‌زاده و ناصر هوشیار نیز به ترتیب به عنوان کمک مربی، سرپرست و مدیرفنی در کادر فنی این تیم حضور دارند.

ناصر هوشیار، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان و مدیر فنی تیم شرکت عمران شهر جدید سهند در گفت‌وگو با خبرنگار ما تأسیس این تیم را خون تازه در رگ‌های دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی نامیده و از حمایت مدیرعامل این شرکت تقدیر کرد.

وی همچنین هدف از پایه‌گذاری این تیم را ترویج رشته دوچرخه‌سواری در شهر جدید سهند اعلام کرده و همچنین از طرح استعدادیابی هیات دوچرخه‌سواری استان به منظور شناسایی دوچرخه‌سواران مستعد این شهر و جذب به تیم تازه تأسیس سهند در آینده نزدیک خبر داد.