گنج خانلو : به خاطر مصدومیتم نخواستم بیشتر مسابقه دهم

اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری لیگ برتر پیست لیگ پیست در حالی امروز به میزبانی مشهد پایان یافت که محمد گنج خانلو با کسب ۳ مدال طلا بهترین دوچرخه سوار این دوره لقب گرفت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، محمد گنج خانلو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون درباره سطح مسابقات گفت: مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود. من در سه تا رشته شرکت کردم که با توجه به مصدومیتی که داشتم نخواستم بیشتر مسابقه دهم به هر حال من در سه رشته چهار تیمی ، اسکرچ و پوینترس شرکت کردم که موفق به کسب ۳ مدال طلا شدم.

وی افزود: من در مسابقات داخلی و آسیایی متعددی شرکت کرده ام اما در این چند روز با اظهار نظرهایی که پیشکسوتان داشتند مشخص شد که این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد ، سرعت مسابقات بسیار بالا بود و همه از این موضوع راضی بودند.

گنج خانلو در ادامه افزود : خدا را شکر این دوره هم بدون اتفاق خاصی پایان یافت هر چند یکی از بچه ها زمین خورد اما آرزوی سلامتی برایش دارم و امیدوارم اتفاق خاصی نیفتاده باشد.

ملی پوش تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر باید خودم را برای مسابقات جاده رامسر آماده کنم تا در این مرحله هم نتیجه خوبی کسب کنم به هر حال ما در سال المپیک هستیم و همه این امتیازها برای من مهم است.البته دوست دارم در مسابقات قهرمانی کشور رکاب بزنم چرا که آن مسابقات از ارزش و امتیاز خوبی برخودار است.

وی در خاتمه اظهار داشت: بی شک تمام این مسابقات در جهت پیشرفت دوچرخه سواری خواهد بود تا بچه ها بتوانند آمادگی خودشان را برای مسشابقات برون مرزی حفظ کنندو بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.