تجلیل استاندار اصفهان از امیر حسین جمشیدیان ورزشکار تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان

دکتر رضایی استاندار اصفهان در آستانه آماده شدن ورزشکاران استان اصفهان برای کسب سهمیه المپیک توکیو، از آنان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، آیین تجلیل از ورزشکار سهمیه دار پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و سایر ورزشکاران شانس کسب سهمیه با حضور دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، دکتر رضایی استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان،افتخاری مشاور رییس کمیته ملی المپیک و طباطبایی مدیر کل ورزش و‌جوانان استان در محل استانداری برگزار شد.
استاندار اصفهان در دیدار با قهرمانان استان گفت:جلسات متعددی با موضوعات مختلف در استانداری برگزار می شود، اما این جلسه یکی از بهترین جلسات من هست که در خدمت چهره‌های ارزشمند، افتخار آور ، متدین و متعهد ورزش کشور و استان هستم.
وی ضمن آرزوی توفیق برای قهرمانان استان اصفهان در میادین بزرگ ورزشی خطاب به ایشان افزود:استانداری را خانه خود بدانید.از دید من اینجا مامن و خانه شما قهرمانان ارزشمند استان است.
استاندار اصفهان تلاش خستگی ناپذیر را از خصایص ورزشکاران شاخص عنوان کرد و گفت: لازمه انسان بودن تلاش و طی کردن مسیرهای سخت و پر پیچ و خم است. بنابر آیات شریف قرآن کریم مسیرهای سخت و مشکل انسان را پخته کرده و به کمال واقعی می رساند.
وی تصریح کرد: مدال آوردن رسیدن به المپیک و مدال آوری در المپیک و پارالمپیک کار سخت و پیچید‌ه ای است. اما مهم این است که شما اگر بخواهید و تلاش کنید، علی رغم همه موانع می توانید به این هدف مهم دست یابید.