ابهامات در تکمیل ساختمان دوچرخه سواری

قمری:هزینه کردن یک میلیارد در جای دیگر تخلف است

با وارد شدن فدراسیون دوچرخه سواری به دوران سرپرستی این نگرانی وجود دارد که ساختمان در حال احداث این فدراسیون تا تعیین تکلیف رییس نیمه کاره رها شود.

 

 فدراسیون دوچرخه سواری  سال گذشته با فروش ساختمان قبلی خود تصمیم به احداث ساختمان جدید و بزرگی  در کنار پیست دوچرخه سواری مجموعه آزادی گرفت.
ساختمان اداری فدراسیون هم به محل کمپ تیم های ملی  آزادی انتقال پیدا کرد تا ساختمان جدید تکمیل شود.
کار احداث ساختمان جدید از همان سال گذشته آغاز شد اما اکنون احتیاج به منابع مالی دارد تا تکمیل شود و به بهره برداری برسد. خسرو قمری رییس فدراسیون با رایزنی هایی که با نوبخت رییس سازمان برنامه ریزی  و بودجه  کرده بود توانست موافقت دریافت یک میلیارد تومان را بگیرد تا کار  ساختمان به اتمام برسد.
 نکته قبل توجه این است که دوره ریاست خسرو قمری به پایان رسیده است و در چند روز آینده فدراسیون وارد دوران سرپرستی می شود و در این شرایط نه تکلیف واریز یک میلیارد هنوز مشخص است و نه اینکه در دوران سرپرستی ادامه کار ساختمان انجام می شود یا نیمه کاره رها خواهد شد. 
قمری در این مورد به ایسنا گفت: ما در مجمع سالیانه این اختیار را گرفتیم که هر منابع مالی که به فدراسیون تزریق شد به شرطی که آسیبی به برنامه های تیم  ملی و کارهای فنی وارد نکند، ریس فدراسیون می تواند برای کامل کردن ساختمان از آن منابع استفاده کند. در پیگیری هایی که انجام دادیم وزارت ورزش عنوان کرد قرار است در هفته جاری پولی دریافت کند و پرداخت یک میلیارد به فدراسیون دوچرخه سواری را در اولویت قرار می دهد.
او ادامه داد:  نامه درخواستی ما برای تکمیل کردن ساختمان فدراسیون بود و دستور وزیر برای پرداخت هم پیرو همان  نامه درخواستی ما بوده است بنابراین این یک میلیارد مختص تکمیل کردن ساختمان است و کسی نمی تواند جای دیگر آن را هزینه کند و اگر برای کار دیگر استفاده شود، تخلف است.
قمری در پاسخ به این پرسش که در دوران سرپرستی کار اتمام ساختمان انجام می شود یا خیر، تصریح کرد: من دستور پرداخت یک میلیارد را از آقای نوبخت گرفتم و سپس با وزیر ورزش جلسه گذاشتم و وزیر از من پرسید در صورت پرداخت پول چه مدت زمان لازم است تا ساختمان تکمیل  شود که من عنوان کردم  اگر پول را به پیمانکار تزریق کنیم، دو ماه زمان می برد تا به بهره برداری برسد. همچنین مجوز اینکه این پول برای ساختمان هزینه شود را از مجمع و هیات رییسه گرفته ایم. درواقع تمام کارها انجام شده و اینکه ادامه کار انجام شود دیگر بستگی به ذوق  وتوانایی کسی دارد که حالا یا به عنوان سرپرست و یا به عنوان رییس فدراسیون بر سر کار می آید.
در هر صورت بالاخره این کار باید جمع شود. البته کار اداری ما روال خود ر دنبال می کند و این طور نیست فدراسیون بدون جاو مکان باشد