نتایج نخستین دوره مسابقات آنلاین دوچرخه سواری اعلام شد

اولین دوره مسابقات آنلاین دوچرخه سواری که با شرکت بیش از 112  دوچرخه سوار طی دو روز برگزار شد در نهایت با مشخص شدن قهرمانان بخش پاور و سرعت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ؛ این مسابقات که با کلی هیجان و حساسیت برگزار شد در بخش پاور محمدرضا میرشاعلی از تهران اول شد و در بخش سرعت هم علیرضا زهری از تهران توانست در جایگاه نخست قرار بگیرد.

احسان سلیمانیان ارگانایزر مسابقات آنلاین با ابراز خوش بینی درباره مسابقات آنلاین گفت: این اتفاق یک تحول و قدم بزرگ در نزدیک شدن به استاندارد های دوچرخه سواری حرفه ای است و پیامد های بسیار خوبی  برای ورزش حرفه ای کشور خواهد داشت.

وی افزود: متاسفانه ورزش دوچرخه سواری ایران تمایل به سنت گرایی دارد و یک مقاومت بالا در برابر تغییر پذیری نشان می دهد ،ازین رو  آن دسته از کسانی  که در این فرصت ها (با هر دلیلی) مشارکت نمی کنند ،در واقع از توسعه دوچرخه سواری شانه خالی کرده اند تحول نیاز به همسویی دارد و یک حرکت دسته جمعی است .

مسئول برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در ادامه اظهار داشت: پذیرای هر گونه پیشنهاد در جهت توسعه و استانداردسازی دوچرخه سواری هستیم و از علاقه مندان و دوستداران و متخصصان این رشته دعوت به همکاری می نمایم تا ما در این راه کمک و حمایت کنند. با توجه بازتاب و استقبال خوب ؛ مرحله دوم فقط در بخش پاورمتر و در روز پنجشنبه ساعت 6 عصر برگزار می شود. علاقه مندان جهت برنامه ریزی بهتر و با کیفیت مسابقات هر چه سریعتر در وبسایت www.vo2.ir ثبت نام بعمل آورند.لازم بذکر است که مسابقه روز پنجشنبه آزاد می باشد و برای تمامی رده های سنی (آقایان  بانوان) می باشد.

 

نتایج بخش پاور :

محمدرضا میرشاه علی از تهران

مجتبی زینعلی از فارسی

رضا امینی از آذربایجان شرقی

 

بخش سرعت :

علیرضا زهری از تهران

محمد رجبلو از تهران

پارسا مزداب از خوزستان