مدرس فدراسیون

شهیدی : سعی کردیم سطح دوره ها را به کلاس های UCI نزدیک کنیم

دوره مربیگری درجه ۲ به میزبانی تهران در حالی برگزار گردید که این دوره شامل کلاسهای تئوری سازمانی و تئوری و عملی دوچرخه سواری بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، حامد شهیدی مدرس مدس فدراسیون درباره برگزاری  این دوره از کلاسهای مربیگری گفت: سرفصل های این دوره بر اساس طرح درس جدید کمیته آموزش که طی ماههای اخیر به تصویب رسیده بود، برگزار گردید.

وی افزود : با توجه به محدودیت های کرونایی و فاصله گذاری اجتماعی ، هیات شمال غرب هماهنگی خوبی جهت برگزاری کلاس انجام داده بود و با هماهنگی مجتمع امام علی شهرداری منطقه ۲۲ مشکلی در برگزاری کلاس در شرایط  کرونا بوجود نیامد.

شهیدی در ادامه خاطر نشان کرد: در سرفصلهای جدید کمیته آموزش فدراسیون سعی شده تا با تغییرات و به روز کردن کلاسها سطح دوره ها نزدیک به کلاسهای uci گردد، با توجه به تغییر تمرینات دوچرخه سواری دنیا براساس پاورمتر طی چند سال اخیر، خلع اطلاعات مربیان و تدریس احساس میشد که با رویکرد کمیته آموزش سرفصل های جدید تدوین گردیده است،

مدرس فدراسیون در ادامه اظهار داشت: تدوین جدید دروس مربیگری دوچرخه سواری بداین گونه است که مربیان دردرجه ۳ با رشته های دوچرخه سواری آشنا می‌شوند ، در درجه ۲ نیاز های هر رشته دوچرخه سواری را میشناسند و در  درجه ۱ میتوانند برنامه تمرین متناسب با رشته و نیاز آن، برای ورزشکار خود ترسیم کنند.

وی با تاکید بر حضور پر رنگ متقاضیان گفت: آنچه در این شرایط بسیار قابل تامل بود حضور شرکت کننده هایی از استان های تهران، قزوین، گیلان، بندرعباس، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، البرز، فارس، اصفهان بود که از نکات خوب این دوره محسوب می شود.

دوره مربیگری درجه ۲ در تاریخ ۱۵ لغایت ۱۹ دی ماه به میزبانی هیات شمال غرب تهران برگزار گردید که این دوره شامل کلاسهای تئوری سازمانی و تئوری و عملی دوچرخه سواری بود.