گفت وگو با لژیونر دوچرخه سوار

مجنونی: فعلا هدف اصلی ام سکوی آسیاست

دوچرخه سواری همدانی کمتر از ۳ سال است که در این رشته رکاب می زند و با پشتکاری که داشته توانسته به عنوان لژیونر با یک تیم بحرینی قرارداد امضا کند و در آخرین مرحله اردو هم به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، پریسا مجنونی دوچرخه سوار میگوید: در این رشته سردی و گرمی های زیادی رو تجربه کردم که متوجه شدم هیچ جایگاهی بدون زحمت بدست نمی آید .
وی افزود: در کنار ورزش حرفه ای درسم رو ادامه دادم و تونستم فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی بالینی  را اخذ کنم و بعد به مدت سه سال ونیم در دانشگاه بوعلی همدان تدریس دروس عملی داشته باشم . 
 مجنونی در ادامه خاطر نشان کرد : بزرگترین نگرانی همیشگی من دوری از خانواده بوده ولی حمایت های خانوادم از راه دور باعث شده تا این سختی ها برایم کمرنگ شود .
لژیونر دوچرخه سواری کشورمان در ادامه اظهار داشت: از یک سال پیش فیصل مدیر تیم بحرینی تمرینات و برنامه های تمرینی من را تحت نظر داشت تا اینکه چند روز پیش توانستم قرار دادم را امضا کنم . البته این کار بی شک با حمایت فدراسیون انجام شده چرا که اگر حمایت فدراسیون دوچرخه سواری و  لطف آقایان قمری ، سلگی که بسیار پیگیر کارای من بودن  نبود نمی توانستم با این تیم بحرینی قرارداد امضا کنم .آقایان احمدی مدیر تیم های ملی و پراش سرمربی تیم ملی هم زحمات زیادی به شخصه برای من کشیدن که همیشه ممنون آنها خواهم بود. از آقای اسفندیاری ممنونم که حمایت های زیادی همواره نسبت به من داشتند .


وی درباره تیم بحرینی هم تاکید کرد: قرار داد من از اول ماه میلادی شروع شده و تا اخر سال ۲۰۲۱میلادی ادامه دارد. از ماه بعد هم راهی بحرین می شوم تا در مسابقات آنجا شرکت کنم . این تیم بحرینی یک تیم کنتیننتال است که سه باشگاه با اسپانسری شرکت VIB در عراق دارد و یک تیم مشترک با اسپانیا که اسپانسری این تیم به عهده این شرکت است.
مجنونی درباره اهداف پیش رو هم اظهار داشت : بعداز رایزنی هایی که فدراسیون انجام داد برای اینکه من بتونم به عنوان لژیونر در این تیم پا بزنم یکی از اعضای کادر فنی این تیم تمرینات من رو در برنامه استراوا زیر نظر گرفتن و تمریناتم براشون تحسین برانگیز بود. سال ۲۰۲۰ من حدود  ۲۳۶جلسه تمرین کردم حدود ۷۳۸ساعت که نوزده هزارو صدوپنجاه کیلومتر کل مسافت تمرین من بود.اهدافم رو جلوی خودم چیدم و برای تک تکشون برنامه ریزی کردم.
روزی که وارد این رشته شدم ذهنیتم تغییر کرد با چیزایی که آموزش دیده بودم این رشته شوخی نیست و دوری از یک جلسه تمرین مساوی است با دور شدن یک پله ای از هدف. سکوی آسیا فعلا یکی از اهدافم است که برای آن تلاش خواهم کرد.در حال حاضر خوشحالم که در اولین اردوی تیم ملی در سال ۹۹ که جهت امادگی حضور در قهرمانی آسیا قرار است برگزار شود دعوت شدم ، امیدوارم تمامی اعضای تیم ملی و کادر فنی بتوانیم در کنار هم بهترین تمرینات رو پشت سر بگذاریم تا در مسابقات بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.