گفت وگو با رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل

صمدیان : ملی پوشان مان را همواره حمایت می کنیم

از سوی اداره ورزش و جوانان استان و هیات دوچرخه سواری اردبیل یک تنه دوچرخه به ملی پوش اربیلی تیم ملی اهدا شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، معصومه صمدیان رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل آقای دکتر سجاد انوشیروانی امروز در فدراسیون  و کمپ تیم ملی دوچرخه سواری حضور یافتیم تا ضمن بازدید از روند تمرینات ملی پوشان استان در اردو ، دیداری با آنها داشته باشیم.

وی در ادامه افزود : در جهت ایجاد انگیزه و روحیه بخشی به ورزشکار ملی استان مان و با حمایت دکتر انوشیروانی یک تنه دوچرخه به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال البته با تجهیزات کامل به علی اصغر موسی زاده اهدا شد تا انشاله با قدرت تمرینات شان را پیگیری کنند. البته دراین اردو به غیر موسی زاده ، محمد اسماعیل چایچی هم از استان اردبیل حضور دارند که سال گذشته هم به ایشان هم یک دوچرخه اهدا شد.

صمدیان در ادامه خاطر نشان کرد: در دیداری که با آقای سلگی دبیر فدراسیون داشتیم پس از گفت وگو و تبادل نظر درباره  مسائل دوچرخه سواری در استان اردبیل و با حمایت مدیر کل استان، پیشنهاد میزبانی مسابقات قهرمانی و لیگ جاده و کوهستان رو به فدراسیون اعلام کردیم که مورد استقبال مسئولان قرار گرفت و مقرر شد پس از بررسی های لازم در این مورد اقدام لازم را انجام دهند.

رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل اظهار داشت: در ادامه نشست از مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی درخواست کردیم جهت بازدید از مجمتع فرهنگی ورزشی شورابیل و بررسی برای اجرای اردوهای تیم ملی و برگزاری تورها و مسابقات جایزه بزرگ جاده ای سفری به اردبیل داشته باشد.