رئیس هیات دوچرخه سواری استان قزوین

آصفی : کرونا اجازه نداد مسابقات را طبق برنامه تقویمی پیش ببریم

در آخرین اردوی دعوت شده به تیم ملی استقامت دو نفر از دوچرخه سواران قزوینی در حالی به اردو دعوت شدن که رئیس هیات دوچرخه سواری قزوین معتقد است مهدی آقا کاشی دیگر رکابزن استان قزوین هم می توانستند جزو دعوت شدگان باشد.

دکتر آصفی، رئیس هیات دوچرخه سواری استان قزوین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری بیان داشت :متاسفانه درماههای اخیر به خاطر وضعیت قرمز استان قرمز بسیاری از برنامه ریزی و مسابقات ما کنسل شد و نتوانستیم طبق تقویم ورزشی خود پیش برویم.

وی در ادامه افزود: همواره استعداد یابی جزء برنامه اصلی هیات بوده و هر ساله از طریق برگزاری مسابقات مستمر این کار صورت می گرفت اما متاسفانه به خاطر کرونا در ماههای اخیر این قضیه کمی کمرنگ تر بود و با این حال با وجود ویروس منحوس کرونا مسابقاتی را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و کسب مجوز از مراجع مرتبط در سطح استان قزوین و شهرستانهای تابعه در جهت کشف استعدادهای جدید برگزار کردیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان قزوین در ادامه این گفتگو به توسعه ورزش دوچرخه‌سواری در سطح عمومی جامعه اشاره‌ای داشت و بیان کرد : در جهت اشاعه دوچرخه سواری همگانی به صورت منظم نسبت به برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو اقدام شد و در برگزاری این پویش ، شورای شهر و شهرداری و معاونت حمل و نقل ترافیک و جمعیت هلال احمر و همچنین پلیس راهور حمایت زیادی انجام دادند.

آصفی در بخش دیگری از این دو گفتگو با اشاره به حضور دو نفر از ورزشکاران و دوچرخه سواران استان قزوین گفت: جای خرسندی است که از قزوین هم دو نفر از رکابزنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند اما گله مند هستیم به خاطر عدم حضور مهدی کاشی ، یکی از دوچرخه سواران با استعداد و خوب قزوین و گله مندی خود را از طریق مکاتبه به مسئولین فدراسیون دوچرخه منعکس کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر و رئیس هیات دوچرخه سواری استان قزوین در ادامه اظهار داشت: در حال بررسی امکانات و رایزنی در جهت همکاری نهادها و ادارات علی الخصوص شهرداری و شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان هستیم که بتوانیم یکی از اردوهای تیم ملی دوچرخه سواری را در قزوین برگزار نماییم. امیدواریم بتوانیم این امر هر چه زودتر اتفاق بیافتد.

در پایان این گفتگو آصفی ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای قمری ریاست اسبق  فدراسیون دوچرخه  سواری جمهوری اسلامی ورود سرپرست حدید را به وی تبریک گفته و برای ابقائ شدگان و مسولان فعلی از جمله دبیر محترم فدراسیون و سایر عزیزان مسئول در این فدراسیون آرزوی موفقیت کرد.