مدیر کل اداره ورزش و جوانان اردبیل پس از حضور در کمپ تیم ملی

انوشیروانی : برای قهرمانان ملی ارزش زیادی قائل هستیم / امیداوریم فدراسیون پیشنهاد میزبانی مان را قبول کند

باعث خوشحالی است که دوچرخه سواران اردبیلی در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری حضور دارند و ما همه برای کمک به آنها از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، سجاد انوشیرانی مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: با برنامه ریزی هایی که از طرف هیات استان صورت گرفت مقرر شد برای حمایت از دوچرخه سواران اردبیلی به کمپ تیم ملی و اردو حاضر شویم تا از نزدیک تمرینات این ورزشکاران را پیگیر باشیم .

وی افزود: باید تشکر کنم از سرپرست فدراسیون ، دبیر کاربلد و دلسوز فدارسیون که مشخص است بسیار فعالانه اهداف فدراسیون را پیش می برد و همچنین محمود پراش ، سرمربی با اخلاقی که هم دوره خودم است و خیلی خوب تجربیاتش را در اختیار جوان ها می گذارد تا ملی پوشان بهترین نتایج ممکن را کسب کنند .

انوشیرانی در ادامه خاطر نشان کرد: با جلسه ای که با آقای سلگی داشتیم ، رایزنی های بسیار خوبی صورت گرفت ، پیشنهاد میزبانی دو مسابقه را مطرح کردیم که قرار شد پس از بررسی نتیجه را به ما اطلاع دهند. امیدوارم فدراسیون موافقت خودش را اعلام کند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان اردبیل درباره  اهداء تنه دوچرخه یه دوچرخه سوار اردبیلی گفت : ما تا آنجا که در توان مان باشد به ورزشکاران مان کمک می کنیم. طبق جلساتی که هیات استان داشت متوجه شدیم موسی زاده دوچرخه سوار اردبیلی در حالی که در اردو به سر می برد و دوچرخه اش نیاز به تعمیرات اساسی دارد و از آنجا که ما برای قهرمانان ملی مان ارزش زیادی قائل هستیم  ، تصیم گرفتم دوچرخه ای تهیه و با حضور در کمپ تیم ملی آن  را این ملی پوش هموطن اهدا کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: انتظار داریم دوچرخه سواران اردبیلی بیشتری به تیم ملی دعوت شوند ضمن اینکه ما هم حمایت همه جانبه از ملی پوشان ادامه خواهیم داشت. اردبیل به خاطر دریاچه شورابیل و پیست از فضا و پتانسیل بالایی برخوردار است و می تواند به سنوات قبل میزبان خوبی داشته باشد.