رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان:

حیرتی : گیلان اسفندماه میزبان تیم ملی خواهد بود

استان گیلان به خاطر امکانات و شرایط اقلیمی همواره میزبان بسیار خوبی برای اردوی های تیم ملی بشمار رفته و طبق اعلام رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان قرار است اسفندماه هم میزبان اردوی تیم ملی باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، سید ایمان دلیل حیرتی رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان گفت: چند روز گذشته جلسه بسيار خوبي با سرپرست محترم فدراسيون دوچرخه سواري آقاي افشين داوري داشتم که درباره مسائل مختلف هیات و دوچرخه سواری گفت وگو و تبادل نظر شد و سرپرست محترم فدراسيون هم با صبر و حوصله و با كمال احترام ، در خصوص  همكاري في مابين هيات گيلان و فدراسيون صحبت هایی داشتند.


وی افزود: ما طی نشستی که با سرپرست و دبیر فدراسیون داشتیم مسئله میزبانی اردوی تیم ملی را در اسفند امسال و اردیبهشت سال بعد اراده کردیم که انشاله قرار است پس از بررسی های لازم نتیجه را اعلام کنند. می دانیم که این روزها شرایط آب وهوایی تهران اصلا مساعد نیست و برای تمرین دوچرخه سواران خطرناک است برای همین با توجه به شرایط آب و هوایی خوبی که در گیلان وجود دارد احتمال زیاد اردوی بعدی تیم ملی در گیلان از تاريخ ١ تا ١٠ اسفند ماه در رشت به ميزباني هيات گيلان برگزار خواهد شد.
حیرتی در ادامه خاطر نشان کرد: در نشست با سرپرست فدراسیون درباره  موضوعاتي چون مطالبات پيست دوچرخه سواري، دعوت ركابزنان گيلاني به اردوهاي تيم ملي و همكاري هاي دوجانبه با فدراسيون ، برگزاري سومين دوره كاسپين كاپ مباحثی مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.
رئیس هیات گبلان درباره نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هم گفت : ما همواره از همه ملی پوشان مان حمایت می کنیم گیلان یکی از استان هایی که در رشته دوچرخه سواری همواره جزء مستعدین ها بوده و دعوت پويا حسيني به اردوي سرعت و همچنين صابر رحيم پور موید این موضوع است . 
وی درباره ارزیابی اش از عملکرد هیات استان گیلان گفت: طبق ارزیابی که از سوی اداره کل ورزش استان صورت گرفته ،  هيات گيلان با ١٢٨٩ امتياز در ارزيابي عملكرد سال ٩٨ استان رتبه چهارم هيات هاي ورزشي را بدست آورد و انشاله بنا داریم در سال بعد آن را ارتقا دهیم . 
حیرتی درباره برگزاری مسابقات در شرایط کرونا تاکید کرد: سعی کردیم با شرایط خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاري ليگ كورسي و كوهستان را برگزار کنیم . اعزام به ليگ كوهستان و كسب مقام دوم تيمي رده جوانان , اعزام به ليگ برتر سرعت مشهد , برگزاري تست استعداديابي ، برگزاري همايش هاي كميته همگاني و افتتاح پيست دوچرخه سواري شهيد سليماني رشت از دیگر برنامه هایی بود که در شرایط کرونا آن را انجام دادیم .