کاپیتان تیم فولاد مبارکه 

ناطقی : سپاهان برای قرار گرفتن در جمع بهترین تیم‌های آسیایی نیاز به حمایت بیشتر دارد

سپاهان در حالی لیگ پیست سرعت قهرمان شد که کاپیتان این تیم معتقد است  باشگاه فولاد مبارکه حمایت خوبی از دوچرخه سواری می کند اما این تیم برای قرار گرفتن در بین بهترین تیم‌های آسیایی نیاز به حمایت بیشتر دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، مهدی ناطق کاپیتان تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: در فصل گذشته تیم دوچرخه سواری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان موفق شد مقام قهرمانی بخش پیست را کسب کند که از مجموع ۱۰ رشته موفق به کسب مدال طلا در ۹ رشته شد که نتیجه فوق العاده ای است.


وی افزود: از دیگر موفقیت های بدست آمده در فصل گذشته باشگاه معرفی یک استعداد فوق العاده  دوچرخه سواری در قسمت پیست به جامعه دوچرخه سواری است که این یکی از سیاست های اصلی باشگاه سپاهان در مسیر بومی گرایی و در نهایت تقویت تیم ملی ایران برای کسب افتخارات بین المللی،است، محمد حسین رئیسی دوچرخه سوار اهل شهرستان مبارکه اصفهان موفق شد در رشته ۴ کیلومتر انفرادی با اختلاف کم نسبت به نفرات اول و دوم و جایگاه سوم را به خود اختصاص بدهد که با توجه و سن و کسوت کم این ورزشکار یک موفقیت فوق العاده محسوب می شود.
ناطقی در ادامه خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حمایت خوبی از دوچرخه سواری می کند ولی برای قرار گرفتن در بین بهترین تیم‌های آسیایی نیاز به حمایت بیشتر داریم چرا که به لحاظ تجهیزات از رقبا خیلی عقب تر هستیم ، خوشبختانه مدیرعامل باشگاه آقای ساکت و همچنین هیت مدیره محترم نگاه مثبتی به تیم دوچرخه‌سواری دارند و امیدواریم با حمایت بیشتر،دوچرخه سواری بتواند در تورهای آسیایی جز ۳ تیم برتر قرار بگیرد.
کاپیتان تیم سپاهان در ادامه اظهار داشت: برای فصل جدید با تعدادی از دوچرخه سواران جهت جذب ، مذاکراتی انجام شده اما چون هنوز نهایی نشده بهتر است بعد از نهایی شدن اعلام کنیم . باشگاه اقدامات خوبی برای تقویت نقاط ضعف داشته و امیدوارم در فصل جدید بتوانیم به اهداف کوتاه مدت و میان مدت دست پیدا کنیم و در راستای اهداف بلند مدت پیش برویم.
وی درباره اینکه در ماده استقامت هم عملکرد خوبی داشتیم گفت: ما در استقامت هم موفق عمل کردیم و نایب قهرمانی لیگ جاده هم نتیجه بسیار عالی بود، سطح مسابقات جاده بر اساس پاورهای خروجی دوچرخه سواران فراتر از سطح آسیا بود و ما با توجه به شرایط خودمان بسیار موفق عمل کردیم، هر چند دوچرخه سواران ما در سال گذشته عمدتا تور رو بودند و هدف اصلی ما در ۲۰۲۰ شرکت در آسیا تور بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد