گفت وگو با رئیس هیات دوچرخه سواری زنجان

عصفوری : در فصل جدید میزبان یک دوره مسابقات لیگ خواهیم بود

هر چند کرونا بسیاری از مسابقات برنامه ریزی شده را تعویق یا کنسل کرد اما رئیس هیات دوچرخه سواری زنجان معتقد است با تغییراتی که در روند برگزاری مسابقات و تمرینات دوچرخه سواران صورت گرفته تا حدودی به آنچه می خواستند رسیده اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، فرهاد عصفوری رئیس هیات دوچرخه سواری زنجان گفت: در سال جاری همایش بدون خودرو را برگزار کردیم که بازخورد بسیار خوبی داشت. این همایش با حمایت و همکاری شهرداری ، راهنمایی و رانندگی و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که بسیار مثمرثمر بود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مثل بسیاری دیگر از رشته های ورزشی نتوانستیم برنامه تقویمی مان را پیش ببریم و مسابقات را برگزار کنیم اما با توجه به ادامه دار بود این ویروس منحوس سعی کردیم با تغییراتی در برگزاری مسابقات و روند تمرینی دوچرخه سواران به آنچه مد نظر بود دست یابیم . سعی در این مدت سعی کردیم گروه های 30 نفره را تبدیل به گروه های 5 نفره و در زمان بندی مشخصی تمرینات را پیگیر باشیم . به هر حال فعلا باید با مجوز ستاد کرونا برنامه ریزی های مان را جلو ببریم .

عصفوری در ادامه خاطر نشان کرد : سعی مان بر این بود که بچه ها حتما در لیگ حضور یابند . با اینکه نتوانستیم اسپانسری جذب کنیم خود هیات استان بعنوان اسپانسر تیم را روانه مسابقات جاده در گلپایگان و تبریز کرد . در رشته کوهستان هم دوچرخه سواران را به مسابقات اعزام کردیم ، حتی اجازه ندادیم تمرینات تریال هم تعطیل شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری زنجان با تاکید بر اینکه سعی می کنیم طبق تقویم فدراسیون فصل جدید را آغاز کنیم اظهار داشت: تمام تلاش مان را می کنیم در سال 1400 طبق تقویم فدراسیون در تمامی مسابقات حضور فعال داشته باشیم ضمن اینکه مسابقات درون استان را هم حتما برگزار کنیم . سعی می کنیم حتما یک دوره مسابقات لیگ را میزبان باشیم حتی می خواهیم در صورت صلاحدید فدراسیون ، یک دوره هم میزبان اردوی تیم ملی باشیم .

ایشان در ادامه افزودند: یکی از اقدامات بسیار خوبی که انجام داده ایم پیگیر موضوع احداث پیست سرپوشیده هستیم . حتی چند با با نمایندگان به شرکت تجهیز جلساتی خوبی برگزار کردیم . احداث مسیر دوچرخه سواری در خیابان و پارک یکی دیگر از اقدامات در ماههای اخیر بود و مورد ساخت پیست BMX در ضلع جنوب شرقی پیست دوچرخه سواری سرپوشیده زنجان است که امیدواریم هر چه زودتر آن را به مرحله اجرا برسانیم .