رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش مشهد

محمودی : با طرح مشکلات و دغدغه های استان افق پویا تر و فعال تری را پیش روی این رشته می بینم

گردهمایی روسا هیات های دوچرخه سواری کشور در حالی پنجشنبه گذشته در مشهد مقدس بمنظور نهایی نمودن برنامه های راهبردی، تقویم ورزشی سال 1400 دوچرخه سواری و ارتقای سامانه ملی دوچرخه سواری برگزار گردید که بازتاب بسیار خوبی در جمع روسا بوجود آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، ایوب محمودی رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه گفت: ابتدا باید تشکر ویژه داشت از سرپرست و اعضا فدراسیون ، جهت برپایی این جلسه و همچین تشکر از هیات استان خراسان رضوی که زحمات زیادی در برگزاری  همایش انجام دادند . 
محمودی در ادامه خاطر نشان کرد : همایش مشهد در دو بخش برگزار گردید که بخش اول آن جمع بندی تقویم ۱۴۰۰بود و با توجه به فضای مناسب تبادل نظر علاوه بر تعیین مکان و زمان میزبانی ها، مواردی در خصوص شرایط مناسب میزبانی ها نیز مطرح گردید ، در بخش دوم نیز مشکلات و دغدغه های استان ها مطرح گردید که با صحبت های سرپرست فدراسیون ، شخصا افق پویا تر و فعال تری را پیش روی این رشته می بینم.
رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه در ادامه اظهار داشت : علاوه بر موضوعات مطرح شده ، توضیحاتی درخصوص سامانه ملی دوچرخه سواری نیز مطرح گردید که مسلما در آینده با چکش کاری های این طرح،بوسیله هیات ها بصورت جدی تر پیگیری خواهد شد. به نظرم موضوع سامانه از اقدامات خوبی است که قطعا می تواند تاثیر بسزایی در یشرفت و توسعه دوچرخه سواری داشته باشد.
وی در پایان گفت : با تشکر مجدد از عوامل برگزار کننده، امیدوارم این جلسات با ثمره مناسب و تلاش در جهت رفع دغدغه ها و پیشرفت دوچرخه سواری ادامه دار باشد.