رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی 

اسدی : صحبت های رودر رو روسا هم به نفع فدراسیون بود هم هیات ها 

گردهمایی روسای دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری در مشهد در حالی در روزهای پایان سال برگزار شد که تمامی روسای حاضر در این جلسه آن را مثبت ارزیابی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، محمد رضا اسدی رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی درباره برگزاری این همایش در مشهد گفت: کار بسیار خوبی بود که اولا در مشهد برگزار شد چرا که بعد از مدت ها به خاطر کرونا که نتوانسته بودیم به زیارت امام هشتم برویم نایب زیاره دوستان بودیم . نظر سنجی که از روسا صورت گرفت کار بسیار شایسته ای بود که انجام شد چرا که نقطه نظرات گفته شده درباره مسابقات لیگ و صحبت های رودر رو روسا همه و همه باعث شد تا اتفاقات خوبی هم برای فدراسیون رقم بخورد و هم برای هیات ها .
وی افزود: به کمپ تیم ملی آمده ام تا برنامه ها و میزبانی هایی که پیشنهاد داشتم را ارائه دهم و دیداری با سرپرست محترم فدراسیون داشته باشم. ضمن اینکه بازدیدی هم از اردوی تیم ملی و ملی پوش دعوت شده استان داشتم .
اسدی در ادامه خطر نشان کرد: در دیدار با آقای داوری درباره مسائل مختلف دوچرخه سواری استان صحبت شد ضمن اینکه قرار شد انشاله اواخر فرودین سال بعد کلنگ احداث پیست تریال را با حضور آقای داوری در استان زده شود تا قدم موثری برای دوچرخه سواران این رشته برداشته باشیم .