رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی

علوی : وحدت و اتفاق نظر تنها راه برون رفت از مشکلات در جهت توسعه دوچرخه سواری است

یکی از اتفاقات خوبی که در گردهمایی مشهد بسیار مملموس بود وحدت و اتفاق نظر بین روسا در جهت توسعه و حل مشکلات دوچرخه سواری بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، سید حمید علوی رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: ابتدا باید تشکر ویژه داشته باشم از آقای داوری سرپرست دوچرخه سواری وهمچنین از هیات دوچرخه سواری مشهد به خاطر میزبانی خوب شان . معتقدم که این حرکت ها و گردهمایی ها باعث وحدت و یکپارچگی بین روسا می شود.

وی افزود: به شخصه معتقدم که استفاده از نظرات و تبادل نظر ها به سود دوچرخه سواری تمام می شود . باید در این نوع حرکت ها و گردهمایی ها از نظرات جمعی نهایت استفاده را برد هر چند طبیعی است اختلاف نظرهایی وجود دارد اما به هر حال همین اختلاف ها باعث می شود در کنار هم و بحث و تبادل نظرها به اجماع واحد برسیم که در نهایت به سود دوچرخه سواری تمام شود.

علوی در ادامه خاطر نشان کرد: هیات های مختلف در استان ها هر کدام پتانسیل های خاصی دارند که فدراسیون می بایست ضمن فدراسیون ضمن مدیریت آن از ظرفیت های آنها استفاده لازم را ببرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی اظهار داشت: در انتخابات پیش رو هم می توان بازهم با اجماع و وحدتی که بوجود آمده مثمرثمر بوده تا همه چیز در نهایت به سود جامعه دوچرخه سواری تمام شود.