گفت وگو با محمد جواد کشاورز

رئیس هیات فارس : دبیرخانه دائمی شهر ملی دوچرخه را با رویکرد جهانی شدن راه اندازی می کنیم

از آذر 98 تا امروز اقدامات قابل قبولی درهیات دوچرخه سواری فارس صورت گرفته اما بی شک برگزاری اردوی تیم ملی کوهستان قبل از مسابقات آسیایی تایلند را می توان بعنوان یک دستاورد ارزشمند برشمرد.

محمد جواد کشاورز رئیس هیات دوچرخه سواری فارس در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: بنده مدت زیادی نیست که بعنوان رئیس هیات انتخاب شده ام اما از همان آذر 98 سعی کردم در راستای اهداف فدراسیون دوچرخه سواری و بنابر مصلحت این رشته ورزشی در استان اقداماتی را انجام دهم . از ساماندهی چارت هیات گرفته تا برگزاری همایش های متعدد دوچرخه سواری در قالب تورهای گردشگری و برنامه های همگانی برای استان.

وی در ادامه افزود: در سال ما یک دوره لیگ کورسی و لیگ کوهستان را در استان برگزار کردیم که 3 ورزشکار شیرازی در قالب تیم ملی کوهستان به مسابقات آسیایی تایلند اعزام شدند. بنظرم یکی از اقدامات خوبی که توانستیم برای رفاه حال دوچرخه سواران احداث کنیم راه اندازی دوچرخه های بیدود در سطح کلانشهر شیراز بود.

رئیس هیات فارس در ادامه خاطر نشان کرد: در پایان سال 98 قبل از شروع شیوع ویروس کرونا ، اقدام به برگزاری یک دوره کلاس های مربیگری و مکانیسین کردیم که با استقبال  خوبی روبرو شد.

کشاورز درباره برنامه تقومی سال 99 هم اظهار داشت: ما در سال ۹۹ شش برنامه اصلی را دنبال می‌کنیم. ادامه راه همگانی کردن دوچرخه سواری، استعدادیابی و نخبه پروری، برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای استان، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ شیراز، توسعه زیرساخت های دوچرخه سواری و راه اندازی دبیرخانه دائمی شهر ملی دوچرخه با رویکرد شهر جهانی شدن، شش برنامه اصلی ما در این سال خواهد بود.