علی نژاد: رشیدی از الان باید برای بازی های آسیایی کار کند

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توقع من این است محمود رشیدی کارش را از امروز برای موفقیت در بازی های آسیایی آغاز کند. 

 

 مهدی علی نژاد در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: دوچرخه سواری در سال های نه چندان دور جزو رشته های مدال آور بوده است. به دلایل مختلف و مشکلات دوچرخه سواری وضعیت مطلوب ندارد امیدوارم با اعتمادی که مجمع به آقای رشیدی کرد با تلاش او و کمک اعضای مجمع شاهد موفقیت این رشته باشیم.  از الان باید برای موفقیت در بازی های آسیایی۲۰۲۲ کار کرد و توقع من این است از همین امروز آقای رشیدی کار خودش را شروع کند و برنامه خود حداقل تا بازی های آسیایی را برای ما ارسال کند.

او ادامه داد: انتخابات تمام شده است و دیگر نباید وارد بحث های حاشیه ای شد چون وقت آن را نداریم. از آقای داوری هم تشکر می کنم و امیدوارم خانواده دوچرخه سواری خاطره خوبی از چند ماه کار کردن او داشته باشند.

علی نژاد در جمع خبرنگاران نیز گفت: هر انتخاباتی در آن حرف و حدیث  وجود دارد و رقابت نزدیک بود و در نهایت مجمع به رشیدی اعتماد کرد. 

او در مورد میزان پاداش سرمربیان ورزشکارانی که مدال می گیرند، گفت: ورزشکار بهترین مدال بگیرد، سرمربی ۵۰ درصد آن پاداش می گیرد  و به ازای مدال های دیگر ۱۰ درصد به پاداش آن اضافه می شود. 

او در مورد بلاتکلیفی ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری تصریح کرد: فدراسیون دوچرخه سواری دو  ملک داشت پیش بینی این بود با پول دو  ملک،  ساختمان را بسازند . فدراسیون با تورم در محاسبات دچار مشکل شد و ساختمان نیمه کاره ماند.  ما  اعتبار یک میلیاردی خارج از بودجه کمک کردیم و فرایند اداری آن باید طی شود تا ساخت دو باره  به جریان بیفتد . رییس فدراسیون هم باید اسپانسر بیاورد. اگر لازم باشد بازهم ما کمک خواهیم کرد تا ساختمان هر چه زودتر به بهره برداری برسد.