خبری خوش برای خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری

شهرداری منطقه 22 تهران مشکل آسفالت دور مجموعه آزادی را برطرف می کند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، با درخواست و پیگیری های رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری و مساعدت جناب آقای دکتر رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ و جناب آقای سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه در ابتدا دوربرگردان مقابل مجموعه تخریب شد تا خطر تصادفات و مشکلاتی که در این چند سال اخیر برای دوچرخه‌سواران عزیزمان بوجود آورده بود به حداقل ممکن برسد.
طی توافقاتی که صورت گرفته و قول مساعدی که شهردار مردمی و معاون جوان و پرتلاش منطقه ۲۲ به رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری داده است قرار شد بزودی قسمت عمده ای از آسفالت آسیب دیده و مشکل ساز دور مجموعه آزادی تخریب و ضمن زیرسازی اصولی و صحیح، برای همیشه دغدغه زمین خوردن رکابزنان ملی و باشگاهی و آسیب رسیدن به دوچرخه های این عزیزان در حین تمرین اطراف مجموعه را پایان دهد. از همین امروز شهرداری منطقه به قولش جامه عمل پوشانید و تیم مورد نظر را به ضلع شمالی مجموعه آزادی اعزام نمود تا خیلی زود ترمیم آسفالت دور مجموعه را آغاز کنند.

 

دغدغه ای که به یک معزل اساسی و بزرگ برای جوانان و پیشکسوتان دوچرخه‌سواری بوجود آورده بود و در هر مقطعی در حد حرف باقی ماند. بزودی کار احداث و مرمت آسفالت دور مجموعه آزادی حل خواهد شد که جادارد از لطف و محبت شهردار و معاون پرتلاش منطقه ۲۲ تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم.


امید است با پیگیری های مسوولان فدراسیون دوچرخه‌سواری و همدلی و وفاقی که امروز در بین اهالی رشته دوچرخه‌سواری مشکلات و چالش های رکابزنان برطرف شود.