رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه: رشیدی با هیات های استانی تعامل بسیار خوبی دارد

کرمانشاه رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه از اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شروع عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های دوچرخه سواری کرمانشاه خبر داد.

ایوب محمودی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دیدار اخیر استاندار کرمانشاه با رییس فدراسیون دوچرخه سواری، اظهار کرد: در این نشست استاندار با پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان کمک به هیات دوچرخه سواری استان موافقت کرد.

وی تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته کمک مالی استانداری کرمانشاه ظرف یک ماه آینده به حساب هیات واریز خواهد شد تا صرف تعدادی از برنامه هایی شود که برای اجرایی شدن در دستور کار قرار گرفته اند.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه افزود: همچنین با حمایت های ریاست فدراسیون نیز مقرر شده بودجه ای چشمگیر برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و اصلاح زیرساخت های این رشته در استان اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: اختصاص این بودجه به هیات استان با پیگیری هایی که داشته ایم در حالیست که طی هشت سال گذشته کل رقم بودجه این هیات تنها چهار میلیون تومان بوده است.

محمودی در ادامه درخصوص محل صرف این بودجه هم گفت: باتوجه به پیگیری هایی که از قبل داشتیم زمینی در دهکده المپیک برای احداث پیست کوهستان و زمینی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برای احداث پیست سرعت به هیات اختصاص پیدا کرده که با این اعتبارت وارد فاز عملیات اجرایی هر دو پروژه خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی و اصلاح مسیر فرسوده و تخریب شده دوچرخه سواری کرمانشاه به سراب نیلوفر به طول ۱۷ کیلومتر که حدود ۱۵ سال پیش افتتاح شد را نیز در دستور کار قرار داریم.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه اعلام کرد: در حال حاضر دوچرخه سواران کوهستان کرمانشاه برای تمرین به پیستی در سراب قنبر می روند که نیاز به استاندارد سازی دارد، لذا بازسازی آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه حمایت از قهرمانان دوچرخه سواری کرمانشاه نیز با کمک استانداری و فدراسیون مورد توجه قرار گرفته، گفت: هم اکنون سه ورزشکار ملی پوش و دو قهرمان کشوری داریم که برای اینکه بتوانند بدون دغدغه مالی به تمرینات خود ادامه دهند باید به آنها کمک کنیم.

محمودی با قدردانی از ریاست فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: ایشان با هیات های استانی تعامل بسیار خوبی دارند و هر زمان که مشکلی داشته باشیم شخصا به آن رسیدگی می کند که این موضوع تسریع در رفع مشکلات را به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان کوتاه روی کار آمدن رییس فدراسیون جدید شاهد بوجود آمدن تحرک و پویایی خاصی در رشته دوچرخه سواری کشور بویژه در استان ها بوده ایم.