دانشور: خوشحالم شور و شوق به دوچرخه‌سواری برگشته است

محمد دانشور گفت: خوشحالم با آمدن رشیدی شور و شوق خاصی در دوچرخه سواری بوجود آمده.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مرد طلایی دوچرخه سواری سرعت ایران در سال های اخیر طی گفت و گویی با روابط عمومی فدراسیون سکوت خود را شکست.
 دانشور در خصوص انتخاب رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: بیش از دوسال از آخرین رقابت آسیایی که بدون هیچ آمادگی در آن شرکت کردم می گذرد.
پس از حضور در کمپ جهانی سوئیس و شرکت در رقابتهای آسیایی ۲۰۱۹ متوجه شدم فدراسیون برایش هیچ اهمیتی ندارد که چه بلایی سر دوچرخه سواران و دوچرخه سواری می آید، از این رو تصمیم گرفتم برای مدتی از تیم ملی کناره گیری کنم و فقط در رقابتهای داخلی رکاب بزنم تا کسی فکر نکند دانشور خداحافظی کرده است.
روز شماری می کردم تا دوران مدیریت قبلی به پایان برسد و خدا را شکر فردی که آمده است توانایی لازم برای تغییر این شرایط و حرکت دادن کشتی به گل نشسته دوچرخه سواری ایران را دارد.

پس از انتخاب آقای داوری به عنوان سرپرست تمریناتم را به صورت جدی زیر نظر محمد ابوحیدری ادامه دادم و در مسیر برگشت به روزهای خوب خودم هستم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به شرایط تمرینی و برنامه هایش بیان کرد:
از بهمن ماه به طور جدی زیر نظر مربی شخصی خودم محمد ابوحیدری تمرین می کنم.
امیدوارم به زودی در قالب کادر تیم ملی از او استفاده شود تا در آینده نزدیک شاهد موفقیت های دوباره دوچرخه سواری سرعت در آسیا باشیم.
در سال ۱۴۰۰ با باشگاه سپاهان اصفهان قرارداد امضا کردم و خوشحالم که در قالب یک تیم حرفه ای روی سکوهای قهرمانی امسال خواهم رفت.

دانشور در پاسخ به این سوال که آیا در تیم ملی بازهم رکاب خواهد زد، گفت: من هنوز ۲۸ سال سن دارم و امکان حضور در ۲ دوره بازیهای آسیایی ۲ دوره المپیک را دارم.
پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هرکسی حتی دارنده طلای بازیهای آسیایی افتخار است اما دو موضوع اگر حل شود با جان و دل به تیم ملی بر خواهم گشت در غیر این صورت ترجیح میدهم وقتم را وقف رقابتهای داخلی کنم.
موضوع اول مربی و برنامه ریزی منظم است و موضوع دوم توجه مناسب به قهرمانان در تیم های ملی.

وی همچنین ادامه داد: از نظر آمادگی در شرایط بسیار مطلوبی قراردارم و سوابقم هم نشان داده است اگر در مسابقه ای شرکت کنم برای کسب مدال است نه برای چیز دیگری.
من سالهاست آقای داوری را میشناسم و وقتی ایشان می گویند آقای رشیدی برای ایجاد تحول آمده اند تنها جوابی که می دهم، لبیک است.

پر افتخارترین دوچرخه سوار سرعت ایران در پایان بیان کرد: دوچرخه سواران خوبی متاسفانه از قهرمانی فاصله گرفته اند اما اطمینان دارم با ورزشکاران جوانی که وجود دارد و انشاالله یک کادر فنی قوی توانایی کسب نتایج خوب را در بازیهای آسیایی پیش رو خواهیم داشت.
گذشته را باید همه فراموش کنند و برای ساختن آینده ای بهتر با تمام وجود به کادر مدیریتی جدید کمک کنیم.
من از اعضای مجمع فدراسیون صمیمانه تشکر می کنم که شرایط حضور فردی قوی را در فدراسیون بحران زده دوچرخه سواری محیا ساختند و امیدوارم باتوجه به حضور افراد توانا در کادر جدید تحولات خوبی برای این رشته رخ دهد.