ناصری داور دوم و خط پایان تایم تریل المپیک شد

داور بین المللی دوچرخه سواری ایران به عنوان داور دوم مسابقات تایم تریل و خط پایان بازی های المپیک انتخاب شد.

مجید ناصری در گفت و گو با ایرنا،‌ با تایید این موضوع گفت: از سوی فدراسیون جهانی ۹ داور منتخب برای حضور  و قضاوت در بازی های المپیک انتخاب شده اند که به عنوان یک ایرانی افتخار دارم نماینده جامعه داوری کشورم باشد.

وی افزود: با اعلام مسوولان برگزاری بازی های المپیک، فردا به عنوان داور دوم تایم تریل مردان انتخاب شدم و در مسیر خواهم بود و همچنین قرار است داور خط پایان تایم تریل بانوان نیز باشم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، داور المپیکی ایران تصریح کرد: ثبت نام نهایی از مسابقات تایم تریل را امروز انجام می دهیم و فردا ورزشکاران در خط استارت قرار می گیرند،‌البته امروز ساعت ۱۳ به وقت محلی جلسه توجیهی با سرپرستان تیم ها برگزار می شود تا آخرین هماهنگی با آنها صورت بگیرد.

ناصری در مورد چیدمان داوران در این دوره از بازی های المپیک گفت: در توکیو بر اساس نوع رشته و نیازهایی که احساس می شود داوران چیدمان می شوند و من هم به این دلیل در فضاهای مختلف قضاوت کردم.

ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد. این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ - ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد و ایران با ۶۶ ورزشکار ( ۱۰ زن و ۵۶) راهی توکیو شد.