رشیدی: در مورد دوپینگ با کسی شوخی نداریم

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری از حضور نمایندگان کمیته دوپینگ در مسابقات قهرمانی کشور استقبال کرد و این مسأله را یکی از اولویت های خود در فدراسیون عنوان نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در اظهار نظری اعلام کرد: این فدراسیون در خصوص مسأله دوپینگ به هیچ وجه با کسی شوخی ندارد و هر ورزشکاری که مرتکب این تخلف شود بدون هیچ ارفاق و تخفیفی براساس قوانین داخلی و بین المللی محروم خواهد شد. شاید در گذشته خیلی به این مسائل اهمیت داده نمی شد اما بنده قاطعانه با مقوله شوم دوپینگ مبارزه خواهم کرد. تلاش می کنیم تا در این خصوص فرهنگ سازی کنیم و ورزشکاران را در مسیر درستی قرار دهیم.
رشیدی اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشور جاده، کوهستان در دو بخش آقایان و بانوان با همکاری نادو ایران از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته شد و این همکاری در تمامی مسابقات رسمی ما ادامه خواهد داشت. بنده اعتقاد دارم دوچرخه‌سواری ایران در چند سال اخیر ضربه زیادی از این موضوع خورده و ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به هر شکل ممکنی جلوی این پدیده شوم را بگیریم. ورزش را باید از این چرکی ها پاک کنیم و اجازه بدهیم ورزشکاران پاک و زحمتکش در فضایی بدون دوپینگ در مسیر پیشرفت و افتخارآفرینی قرار بگیرند.